استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس های عاشقانه عشق یک طرفه برای پروفایل

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ق.ظ

عشق یک طرفه

 

دلتنگی میکنم... ولــی حق نـــــدارم بهانہ بگیرم... به یادت می افتم... ولی حـق نـدارم اشک بریزم... تو را میخـواهم... ولــی حـق نــدارم سراغــت را بگـیرم... خــواب تورا میبینم... ولــی حق ندارم تعبـیر آمدنـت را کـنم... بـی قرار میشـوم... ولــی حـق گلایه ندارم... دلـم می گــیرد... ولــی حتـــــی حــق صداکردنت را ندارم... """"قول داده ام"""

 

مثل ....قوطی فلزی های خالی که پشت ماشین عروس می بندن ... ماشین همراه شادی و خنده ی عروس و داماد راه می افته.... ناله قوطی بلند میشه......... گوشه قلب منم گیر کرده به گوشه ی کفش تو تو بی اعتتنا به قلبی که پشت سرت روی زمین کشیده میشه سرت تو گوشی مشغول نوشتن اس ام اس ، واسه عشق های رنگینت راه میری آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه و ناله ی قلب من بلند میشه و من صدای دردشو میشنوم!

 

یه وقتهایی میری رو پست و عکسهاش یه کامنتی بذاری حرف دلتو بهش بگی که چقدر برات عزیزه.... ولی میبینی خیلی ها اومدن حرفهای تورو بهش میزنن: عزیزم ღ عاشقتم ღ جانم ღ فღدات شღم........ تو میمونی و یه دنیا حرف نگفته .... فقط واسش لایک میزنی.... کاش بدونه این یعنی یه دنیا بغض و حرف

 

درسته ندارمت... درسته همه ی وجودت مال اونه.. درسته حتی هوایی که توش نفس میکشی سهم من نیست.. درسته کنج قلب سنگیت یه جای کوچیکم ندارم.. امـــــــــــــــــــــــا... نمیتونی به خوابم نیای..میدونی چرا؟ چون توی خواب: مال خودمی..توی خواب دارمت...! توی خواب همه ی وجودت مال منه.. توی خواب توی همون هوایی که نفس میکشی..نفس میکشم.. تو خواب توی اون قلب مهربونت فقط من جا ندارم.. ای کــــــــــــاش هیچ وقت از خ..و..ا..ب.. بیدار نشم

 

 

  • دپ :|
    پاسخ:
    متشکر از نگاهتون
  • سلام ،
    دوست عزیز من مشاور فروشگاه بابا فایل هستم و میخوام به شما درخواست همکاری با فروشگاه بابافایل رو بدم ، شما میتونید تمامی فایل های دانلودی خودتون رو در این فروشگاه بفروشید ، منتظر شما هستم (:
    آدرس : babafile.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی