استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

همراه هستید با استیکر، عکس پروفایل و متن های زیبا و جدید نمیبخشمت برای تلگرام ویژه سال 96 جملات متن دار و تصویری ناب و قشنگ نمی بخشمت و اما در سال 96 و فقط با موضوع عدم بخشش مناسب برای پروفایل در تلگرام


عکس نوشته نمی بخشمت

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

***************************************


عکس پروفایل نمی بخشمت

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

نمی بخشمت به خاطرشکستن دلم،نمی بخشمت به خاطر اشکهایی که برات ریختم،نمی بخشمت به خاطر شکستن غرورم، اما...می بخشمت به خاطر عشق


عکس متن دار نمیبخشمت

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

نمیدانم شکستن من چه لذتی داشت؟
مرا شکست..! همین
دیشب وقتی در کنج اتاق به این یک سال فکر میکردم و اشک هایم ناخوانده مهمان صورتم میشدند نگاهم به سطل آشغال افتاد و یک کارت صورتی رنگ لرزان به سمتش رفتم درست حدس زدم
کارت عروسیش بود میفهمی؟
من چقدر ارزش داشتم که دوروز نگذشته از به هم خوردن نامزدیم باید خبر عروسی عشقم را بشنوم
کارت را باز کردم نگام به اسم داماد افتاد دلم گرم شد
لعنت به او لعنت به اسمش لعنت به دل بی جنبه ام
اسم عروس دوستم بود از دو جا همزمان خوردم طول میکشد تا کمرم راست شود
نمی بخشمت
احساسم را به بازی گرفتی. از تو نمیگذرم ولی اگر توانستی خوشبخت شو نامرد درغگو..!

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی
به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی
نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی
به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی
نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی
امروز دیگه نسبت به تو حسی ندارم / بخوای میگم دوست دارم ، اما ندارم!!!

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

این بار نمی بخشمت
بس است دیگر
همین لطف مکرر شد حق مسلم

 

عکس پروفایل نمیبخشمت نامرد با متن

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی