استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته بیچاره دلم و متن پروفایل

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

عکس نوشته جدید و بامعنی با متن های زیبا راجع به بیچاره بودن برای پروفایل ، انواع مختلف و متنوع استیکر، تصاویر تکست دار و متن دار معنی دار و خوشگل درباره بیچاره شدن مخصوص پروفایل شما و مطابق با انواع سلیقه شما عزیزان. هر عکس با هر موضوعی که میخواید ما براتون فراهم میکنیم. دقیقا چیزی که دنبالشی

مطالب با تصویر با موضوع خاص بیچاره دل من - بیچاره اونی که... - من خیلی بیچاره ام... را به زودی در این سایت می بینید.

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

خنده های تو رحم و مروت سرشان نمیشود؛
.
.
.
بیچاره دلم!

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

بیچاره دلم تنگ شده واسه بی خیالی...
دوس داره شونه هاشو بندازه بالا و بگه به درک به جهنم هرچی میخاد بشه...

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

بی چاره ی دچار تو را، چاره جز تو نیست!...

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

بیچاره دلم با دیدنت باز هم لرزید

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است عقل ندارد...

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

با عقل آب عشق به یک جو نمیرود...
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم...

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

بیچاره تر از عالم و آدم هستیم
ماتم زده ای مثل محرم هستیم

نه گندمی و نه یار گندمگونی
ما هم دل مان خوش است که آدم هستیم

"بیژن ارژن"

عکس نوشته بیچاره دل و متن پروفایل

من برایش نامه دادم او فقط هی پاره کرد

من که بیخود تب نکردم او مرا بیچاره کرد !


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی