استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس گنده لات های اصفهان + اسامی

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ

گالری عکس و اسامی گنده لات های معروف قدمی و جدید اصفهان را در سال 96 به همراه زندگی نامه در این مطلب شاهد هستید مجموعه تصاویر دیدنی و جذاب از خلافکار های اصفهانی آلبوم تصاویر پرچم داران و لوتی های بامعرف و خوبای اصفهان

عکس و زندگی نامه پهلوان کامبیز یزدانی لات اصفهان

این پست رو تقدیم میکنم به روح بزرگ مرد بی تکرار اصفهان وایران

داش کامبیز یزدانی عزیزم که هر چند دیگه بین مانیست ولی یادش وتمام

خاطراتش حتی یه لحظه ام از تو خاطرمون بیرون نمیره،،،روحش شاد و یادش گرامی

شبها که می گیرد دلم یاد تو را تن میکنم
شبها به یاد بودنت احساس بودن میکنم
خود را بغل میگیرمو،ازبین این دیوارها
تنها به شوق یاد تو سودای رفتن میکنم
وقتی که جای خالیت خود را نمایان میکند
من درهجوم بی کسی احساس مردن میکنم
کم دارد آغوش تو را این دستهای خالی ام
دور از هم آغوشیه تو حس بریدن میکنم
این فکرهای لعنتی این خاطرات گم شده
آخر کجای این جهان از عشق دیدن میکنم
این بغضهای تو به تو،این اشکهای لعنتی
تا کی من این اندوه را با خود کشیدن میکنم

دلتنگ هستم خوب من ای کاش برگردی به من
ای کاش برگردی به من،کامبیز من کامبیز من...
(هادی عباسپور)

آلبوم تصاویر لات های قدیمی و معروف اصفهانی

 

عکس زندگی نامه و اسم لات های اصفهان

 

عکس خوبای اصفهان

 

عکس گنده لات های خفن اصفهان در سال 96

 

لات های قدیم اصفهان

 

عکس گنده لات های اصفهان 96 جدید

برای دریافت عکس های دیدنی تر و بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

استیکر

عکس مهران قربانی 96 جدید + آلبوم تصاویر

 

  • کامبیز اگه لر بود تنهایی دعوا نمیکرد کل ایران میدونه لر تنهایی جیگر نداره حتما باید چند نفر باشن

     

     

  • خاهشن حرفای زشت ورکیک نگین فکر بچه ها رو بکنید چی یاد میگیرن ادب ادب ادب

  • از لات های اصفهان که من خودم به ارتش تک نفره شباهتش بدم فقط نام ، آقا مجید مرتضایی بچه خیابون وحید رو فقط میارمو بس، جدی به جنگی و یه مبارزه خیابون یه با اینکه مواد هم میتونم صد در صد می‌کشه ولی بی نظیره تو تخمو مایه و دلو جیگرداری

  • لات دلدار و جیگردار تر از مجید مرتضایی از خیابان وحید تا به امروز ندیدم ، شاید بالا هزار تا دعوا کرده همش هم تک و تنها بوده و با یه لشکر رفته وایساده تنهایی دعوا کرده الان کسی رو مثل مجید مرتضایی نداریم که فقط رو میخ خودش بکوبه 

  • صابر شاه طالبی

    آغاز هنر دارها و بردارها و دعوا کن ها اصفهان، میشه از

    رضا دارابی ،

    مجید مرتضایی

    ایمان آباده

    حمید صفری

    صادق احمدی

    علوس، (علی القاصی)

    ممد کوچولو

    احمد مرادی

    و مسعود استکی نام برد.

     

  • مصیب توسلی

    دلو جیگردار میخوای ، من عینهو ، مجیدی مرتصای ، بچه خیابون وحید ، من تا به امروز ندیدم، وجودش ، و سرتا پاش ، فقط دلوجیگره ، نترسو بی کله ، و بی مهابا

  • آغا کریم مگه کونت گذاشتند که اینقد بی ادبی حمال لاشی.

  •  آغا کریم ،آغاگی فقط به تو میبرازدا و بس. آشغال کثافت هیکلته لاشی بی ناموس و بیته.

  • جواب بی ادبی

    کریم ،آشغال بی ناموس توئی که اینقد بی ادبی بعد تو همین پیامی که دادی مشخصه چقد از سلطانمون میترسی و ریدی تو خودت که املا بعضی کلمه ها را اشتباه نوشتی آشغال بی بته معلومه که سرا کونده هایی کریم کون سولاخ

  • کریم تو کریمی چرا بی ادبی میکنی خاک تو سرت کنند آشغال لاشی .

  • کریم جونه فکنم از شهرضایا خاطره خبی نداریا که سرورشونا اینجور صدا میزنیا شیطون

  • فقط خاخائو و علی پپسی تو مفت اباد
  • مگه این جمشید شعرضایی هنوز زنده است؟
    آشغال بی ناموس با اون نوهای فری تخمی
    تو دیگه چه کثافتی هستی که این بچه شهرضایی که معلومه چطوری لات شده را بزرگ میدونی
  • سالار و مشتی و خدای ادب فقط آقا جمشید شهرضایی .برید از گندهاتون بپرسید. ایشالا سایش از سر اصفهان کم نشه.بشمار
  • بزرگ اصفهان * فقط سلطان جمشید شهرضایی.
  • اصلاح میکنم نفره 6_ عباس پدریان از جوون 
  • تو لات های اصفهان فقط این اسامی که میگم دلدار و مال این حرفاند ; 1_امیر نصر از آتیشگاه/  2_محمد رضا محمدی از زینبیه/ 3_ کامبیز یزدانی از وحید/  
    4_ مجید مرتضایی از وحید / 
    5_مهدی بندال از جوق آباد 
    6_ مهدی پدریان از کهندژ
  • این غول تشنا چی بود اه اه اه بابا من از نزدیک ببینم یکی از اینا رو سکته رو رد کردم چیند آخه مرد به هیکل و قد نیست یعنی هست ولی بیشتر به عقل .عقلت بزرگ باشه می تونی طرف مقابلت رو زمین بکوبی نه اینکه با مشت بزنی صورت طرف رو ناکار کنی خندم میگیره تازه لقبم هم میزارند حالم بهم‌میخوره از این جور مردا
  • یه مشت گنده و نره قول که اتفاقا هیچ مرام و معرفتی تو وجودشون نبوده و فقط و فقط به فکر دعوا و وحشی بازی بودن اسم خودشونو گذاشتند مرررررد !
    تازه دعواهاشونم با قمه و چاقو بوده که اتفاقا استفاده از این ابزار اوج نامردی و پستی است 
    حالا اگه از همین مثلا لاتها بپرسین چه کاری برای یه بنده خدا کردند و یا دست یه بدبختی را گرفتن و از زمین بلند کرده اند ؟صددرصد هیچ جوابی ندارن . بعد اسم خودشونم مرد گذاشتن ! هه 
  • گنده لاتها
    رحیم محمدی معروف به رحیم لره
    عیسی ذوالفقاری معروف به عیسی لره
    جلال جهدی معروف به جلال جنگی
  • البته ایشان شهرضایی بوده است
  • گنده لات دهه ی 30 دراستان اصفهان کیومرث فردوسیان معروف به کیاچی بوده بادهها فقره چاقوکشی وقتل 3نفربا18سال سن وفقط5سال زندان بااین همه جنایت
  • من نظر خاصی ندارم ولی چه ترسناک بوووووود؟؟؟
    خدا بیامرزدشون
  • هههههههههه خیلی اتفاقی به این صفحه برخوردم یه سرچ کردم صفحات مشابهم پیدا کردم
    شماها دیگه چه احمقایی هستین نشستین دارین در مورد یه همچین آدمای پست و کثیفی بحث میکنین
    از این خندم میگیره این اوسکولها اسم خودشونو میزارن مرد و معرفت خخخخخخخخخخ
    طرف رفته دزدی کردی افتاده زندون آدم کشته آدم زده ناکار کرده بعد اسم خودشو میزاره مرد
    چهارتا اوسگول تر از خودشم میان به به و چهچه میکنن و میگن یگانه مرد ایران
    خیلی خرین خیلییییییییییییی
    هاهاهاهاها
  • کامبیز خان یزدانی شهرضایی بودن و فارس بودن .  در طوایف قشقایی فامیل یزدانی نداریم .  اون زمانی که

    تو اصفهان بچه ها اصفهان و شهرضا حکومت می کردن جاهای دیگه خبری نبود .  حالا اقبال از اصفهانیا برگشته


    خودمونم قبول داریم
    پاسخ:
    به غیر از اسامی که در بالا گفته شد گنده لات جدیدی در اصفهان اگه میشناسید معرفی کنید ممنون
  • نره لاتهای اصفهان یا ترک قشقایی اند یا لر بختیاری................... نامه تمام
    این مرحوم کامبیز یزدانی هم از طایفه دره شوری قشقایی تیره قرمزی بود. فامیلهاشم اکثر سمیرم و شهرضا مقیم هستند. مادرش از ترکان قشقایی جونقان چهارمحال بود.......... پدرش دره شوری شهرضا.