استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا نفهمیدن احساس + عکس نوشته

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ

معرفی و دانلود انواع جملات تصویری مختلف و گوناگون ناب، عکس با متن قشنگ و سنگین، مطالب جدید آموزنده با عنوان تو از احساس من چیزی نمیدونی واسه پروفایل تلگرام، طراحی و آماده سازی استیکرهای دیده نشده، تصاویر همراه با تکست ها با نکته های فراوان، آموزنده، خیلی شیک و خاص راجع به درک نکردن احساس برای پروفایل، دانلود عکسهای متن دار بسیار زیبا و به روز، با تیکه های عالی و بکر با موضوع درک نکردن احساس کسی مخصوص پست های متنوع اینستاگرام، تهیه شده طبق سلیقه ها و خواسته های شما عزیزان دل فقط در این سایت.


دلم تنگه مثل ابرای تیره...

تویه حسی مثل زندون اسیره

تو از احساس من چیزی نمیدونی

که داری بی خودی منو میرنجونی


************************************


بعد از تو برای دل سپردن دیر است
احساس منو عشق ِ به تو زنجیر است

از عشق برای دل چرا می گویی؟؟

او خود که بنا کننده ی زنجیر است


************************************


بی انصاف تنها تصمیم نگیر برای زندگی من...به تنهایی قاضی نباش برای احساس من...به تنهایی وکیل نباش برای ماندن و رفتن من....من سهمم را میخواهم ... سهم من قلبم بود همان که با خودت به یادگار بردی..................چقدر نامهربان شده ای این روزها


************************************


به بعضیام باید گفت:
نه پیشانی من به لبهای تو رسید... و نه لیاقت تو به احساس من...

چیزی بهم بدهکار نیستیم...!


************************************


حس می کنم ، حسم به تو حسی نو است
حسم برای حس تو ، شعری نو است
حس می کنم ، حس کرده ای احساس من
احساس حسم حاسد و جنسی نو است
حدسی بزن ، حسم حسود حس کسیت
احساس تو بر حس من ، حدسی نو است
در حس تو ، احساس من محسوس شد
احساس کن حس مرا ، حسی نو است
سحری بکن ای ساحر احساس من
هر حس تو نسبت من ، سحری نو است
مبحوس گشت احساس من از حس تو
حساس کن احساس خود ، فصلی نو است !!!


************************************


خط زدن بر من پایان من نیست،آغاز بی لیاقتی توست!
همیشه بهترینها برای من بوده و هست،اگر برای من نشدی قطعا بهترین نبودی و نیستی...
این تو نیستی که مرا فراموش کردی، این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...صحبت از فراموشی نیست، صحبت از لیاقت است!
محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه که اسمش را غرور گذاشتم برایت به زمین بکوبم...
احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی...!


برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی