استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

استیکر زندگی یعنی عشق برای تلگرام

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یک بسته استیکر تلگرامی عاشقانه و زیبا با موضوع زندگی یعنی عشق دانلود استیکرهای جذاب در سال 96 درباره زندگی و عشق را میتوانید همینجا با مدل و طرح مورد نظر خودتان سفارش دهید در همین باره عکس پروفایل و یا عکس های نوشته دار زندگی یعنی عشق نیز بزودی ارسال میشود

 

 بهترین چیزهاى زندگی رایگان هستند: لبخند، آغوش، بوسه، خانواده، دوستان، خواب، عشق، خنده و خاطرات خوب و شیرینی که هر وقت به یاد می اوریم می خندیم

 

 درگلدان زندگی.. گل عشق بکار گل صداقت گل محبت گل گذشت گل رفاقت خواهی دید،گل گلدانهایت،ازهمه گلهای عالم،خوشبوتروزیباترخواهدشد

 

 موی ‌مشکی، عشق‌خوبم، زندگی زیباست ‌نه؟ اینکه ‌من ‌روزی ‌تورا دیدم ‌خدا میخواست ‌نه؟ تا به ‌کی‌ باید‌ تورا حاشا ‌کنم؟ پس‌ گوش‌کن دوستت دارم ‌ز اشعارم ‌کمے پیداست‌ نه ؟؟!!

 

 یه چند روزی بود میخندیدم و خوشحال بودم اما تظاهر به خوب بودن با وجود کلی سختی و غم و درد دیگه خوراکم شده رفیقم پرسید زندگی بی عشق سخته چطوری تونستی تنهاش بزاری گفتم تنها بودن بهتر از داشتن کسی کنارت که میدونی هیچ موقع مال تو نبوده ....

 

 زندگی خلاصه ایست از  : ناخواسته به دنیا آمدن ! ناگهان بزرگ شدن ! مخفیانه گریستن ! دیوانه وار عشق ورزیدن ! و عاقبت در حسرتِ آنچه دل میخواهد و  منطق نمیپذیرد ، مُردن ...!

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی