استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته برای برادر مرده،داداشم فوت شده

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۴ ق.ظ

عکس نوشته های غمگین و زیبا برای برادری که مرده و دیگر در این دنیا نیست جملات تصویری و متن دار ناب و قشنگ واسه داداش فوت شده همراه شده با متن های کوتاه اینستاگرامی تعدادی از کاربران نیز در بخش قبلی شعرهای دو خطی و تک خطی را در مورد برادر اسمانی شده به ایمیل سایت ارسال کرده بودند همچنین یک بسته استیکر تلگرامی ثابت و متحرک که بصورت شمع و گل میباشد با همین موضوع تا انتهای هفته به مطالب این عنوان اضافه میشود شما نیز با بازدید از این پست میتوانید استاتوس های کوتاه را به عنوان نمونه متن تسلیت در قسمت نظرات برای داغ فوت داداش ارسال کنید

پنجشنبه است. ...بی خبرازحال هم بودن چه سود، برمزارمردگان خویش نالیدن چه سود... زنده راتازنده است بایدبه فریادش رسید، ورنه برسنگ مزارش اب پاشیدن چه سود.....یاد کنیم. .اموات. شهدا. پدر و مادر. خواهر و برادر که زودتر آسمانی شدن ..بدوارث. بی وارث . و آنکه از دلت گذشت. . .با قرائت فاتحه مع الصلوات. .. اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ..ثواب این پست تقدیم میکنیم به روح پر فتوح داداشم...که تازه فوت کرده. .

 دوستان من مطلع شدم برادر یکی لز دوستای خوبمون فوت کردن. اذین جان ان شاالله غم اخرت باشه...خدا برادرت رو رحمت کنه...

 * از شنیدن خبر فوت برادر عزیزت بسیار متاثر شدیم..ما این واقعه دردناک را خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنیم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت داریم مارا هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.....

برادر بزرگترم تا زنده بود، در مزرعه کار نمیکرد. وقتی مُرد، لباس هایش را مترسک مزرعه می پوشید. صبح روز بعد مترسک را با لباس هایش برده بودند، هرچه گشتیم پیدا نشد! مزرعه مان ازصدای کلاغ ها، سیاه شد. چهل سالِ بعد که پیردخترِ همسایه مُرد، مترسک را توی اتاقش پیدا کردند، در حالیکه دکمه های پیراهنش باز بود ...

متن تسلیت واسه فوت داداش:فقدان جانگداز درگذشت برادرتان را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم

 از شنیدن خبر فوت برادرتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم

واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

درگذشت و داغ برادر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند،

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به،

خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

 دوستان همین الآن بهم زنگ زدن گفتن برادر دوستم امروز ظهر به دلیل سکته قلبی فوت کرده لطفا برای شادی روحش یه صلوات بفرستید

 دوستان دیروز داداش کوچک دوست عزیزمون فوت شده بهش تسلیت میگیم و روحش شاد باشه پدرت

جملات تصویری برادرم چرا تنهام گذاشتی

آن کس که مرا روح وروان بود برادر بود ان کس که مرا فخر زمان بود برادرم بود افسوس که رفت از سرم آن سایه رحمت آن کس که برایم نگران بود برادرم بود......

ضایعه وارده و فوت برادر گرامیتان را تسلیت میگویم......از خداوند بزرگ صبری عظیم را برای شما و خانواده تان خواهانم

  • منم ۲تا داداش داشتم😔ما ۴تا بچه ایم ۳تا خواهر دارم با خودم می شیم ۴تا قبل اینکه خواهر اولم به دنیا بیاد دوتا داداش به دنیا امده بودن که مردن اون موقع ما تو روستا بودیم مامانم شیر نداشت مجبور بود شیر گاو رو بده ما گاو داشتیم که اونقدر شیر گاو قوی بود داداش نوزادم از دنیا رفت اون داداشم نمی دونم چه جوری از دنیا رفت اگه بودن من الان دوتا داداش بزرگ داشتم😓😭همیشه گریه می کنم چون من آرزوی یه داداش بزرگ تر داشتم اما حالا یه داداش بزرگ تر دارم که پسر داییمه😁خیلی هم دوسش دارم.در کل برای اون دوتا داداشم گریه می کنم
  • بی برادرشدم
    اینای یشما میگید چیه نیاین اگه داداش دارین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی