استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته شهریورماهی ام برای پروفایل

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

دانلود تصویرنوشته های سفارشی جذاب و عکسها و تصاویر متن دار فانتزی بسیار دیدنی و زیبا، تکست های به روز و شیک همراه با تصویرهای خوشگل با موضوع من یک شهریور ماهی ام برای پروفایل، استیکرهای دیده نشده، تصویر همراه با متن درخواستی جالب و استاتوس های خواندنی قشنگ و ناب، جملات تصویری ناب و خاص واسه کلاس گذاشتن برای ماه تولد و افتخار به ماه تولد، عکس با متن عالی راجع به من متولد ماه شهریورم مخصوص متن پروفایل شما عزیزان شهریورماهی دوست داشتنی و واسه پست های تلگرام و اینستاگرام طراحی شده در همین سایت برای شما عزیزان در سال 1396. با ما همراه باشید...



سنبله منم! دوشیزه ای پاک!
از تبار ستارگان! زاده ی خورشید!
بانوی شهریور...

*من یک شهریوری ام
به من نپر، لب پر می شی!
لب تر کنم، پرپر می شی!

*من یک شهریوری ام...
شاید جنسم از شیشه باشد و زود بشکند...
ولی...
همین تکه ها می توانند شاهرگ زندگی ات را بزنند...

*ما شهریوری ها آدمای عجیبی هستیم...
مهربونیم در حالی که عصبانی ایم...
خوش قلبیم در حالی که مغروریم...
سنگ صبور همه ایم در حالی که تنهاییم...
کلاً پارادوکس های جالبی داریم...



صبح شهریوری
بگو به شهریور....!

که ما بیشتر عاشقانه هایمان را هنوز نخوانده ایم

گذاشته ایم تا با " تو "

به میهمانی پاییز برویم

و در خش خش برگهای

رنگارنگش

همه عاشقانه هایمان را پای کوبی کنیم

راستی به غم بگو ...!

پاییز امسال " من با تو قهرم "

عاشق شده ام ....دلت بسوزد.



مـن *شـهـریـوری* هستـم.
مـن آدم نـرفـتـنم .. آدم دوســت مــونـدن
یـا اصـــلا” آدم دیـــر رفـتـنـم … خــیـــلــی دیـــــــــــــــر
امـا وقـتـی بـرم،،، دیـگه آدم بـرگـشتـن نـیـستم .!.
آدم مـثل قبـل شـدن هـم نـیـستم……


عکس متن دار ماه شهریور



من شهریوری ام
مغرورم….اما اگر دل بدهی…
غرورم را فرشِ زیر پایت میکنم!!

خودخواهم…اما اگر دل بدهی…
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!!

پیچیده ام…اما اگر دل بدهی…
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم!!

لجبازم…اما اگر دل بدهی…
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد!!

آری!
تمام اینها هستم!…..ولی اگر تو دل بدهی…


************************


هیچ دختری با متانت تر و سنگین تر از دختر شهریوری نیست ؟؟؟؟
هیچ مردی هم با غیرت تر از مرد شهریور نیست؟؟؟؟
موافقی؟؟؟؟


************************


یه شهریوری دلش که بگیره اروم میشینه...
میره تو فکر...
هی بغض میکنه...
چندتا نفس عمیق میکشه تا اروم بشه...
ولی حالش خراب تر از این حرفاست...
دلش یه شونه برای تکیه دادن میخواد...
یه کسی که بشینه به حرفاش گوش بده...
کسی که نه سرزنش کنه نه نصیحت...
وقتی یه شهریوری دلش میگیره...
حالش عجیب و غریبه...
فکرش انقدر پریشون میشه که خودشم گیجه تو کوچه پس کوچه های ذهنش گم میشه...
بازم بغض میکنه...
و تنها یه قطره اشک صورتشو نوازش میکنه...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی