استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته اعتیاد با متن های زیبا

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

معرفی و دانلود انواع عکس های آموزنده مختلف دیده نشده، عکس با متن و مطالب آموزشی و جدید با عنوان آدمی که اعتیاد دارد واسه متن پروفایل، تصاویر همراه تکست با نکته های علمی فراوان، استاتوس های خیلی خیلی خاص راجع به شخص معتاد برای پروفایل، طراحی و آماده سازی تصویرهای ویژه، دانلود عکسهای متن دار به روز، بسیار زیبا و بکر با موضوع آدمی که معتاده... مخصوص پروفایل تلگرام و پست های گوناگون علمی در اینستاگرام، تهیه شده طبق سلیقه ها خواسته های شما عزیزان دل فقط در این سایت در سال 1396. با ما همراه باشید...

عکس نوشته جدید اعتیاد

 

اعتیاد یک بیماری قابل درمان است

مصرف کنندگان مواد را طرد نکنیم.

 

***************************


اعتیاد زورش یه ذره از خدا کمتره.....
علیرضا محمودی (ماه عسل)

 

***************************

 

میلیاردها تومن خرج مبارزه با مواد مخدر میکنن
همون پولو تقسیم کنن بدن من
گردنمو بزنن اگه مصرف کنم

 

***************************

 

انقدر مواد مخدر صنعتی نابودکننده اومده
که رفیق مارو دیروز با تریاک گرفتن بردنش توی میدون محلمون ازش تقدیر کردن

 

***************************

 

۱ ـ غذاهای سرد پوکی استخوان می آورد . میتوان کلسیم لبنیات را از انجیر و بادام درختی که گرم هستند تامین کرد .
۲ ـ اگر بخواهید اعتیاد را یکدفعه ترک کنید باعث سکته خواهد شد . مواد مخدر گرم اول و سرد آخر
می باشد و باید برای ترک آن غذاهای گرم را جایگزین غذاهای سرد کنید .

 

***************************

 

قدم در راهی بگذار که پایانش آغاز تو باشد؛
دوستان بیایید دعاکنیم همه معتادان به خودشون بیان و به زندگی سالم باز گردن؛

 

*******************************

 

«زندگی شیشه ای»
عصبی و بی قرار پله ها را دوتا یکی طی میکرد. به قصد انتقام آمده بود
انتقام بابت خیانت های همیشگی که در ذهنش بالا و پایین میپرید.
نفسهایش تند و بی قرار و دستش دور جسمی سخت محکم گره خورده بود. با دیدن یک جفت کفش مردانه پشت در خانه اش اختیار از کف داد،در را باز ضربه محکمی باز کرد. همسرش را با موهای آرایش داده و لباس نسبتا باز در حالیکه گونه مردی را میبوسید دید.
مرد آشنا بود اما ذهن پر از حرص و خسته اش توانایی یادآوری را نداشت.
زن با دیدن شوهرش در آن حال خنده روی لبهایش ماسید مرد اخمش را بیشتر در هم کشید و دستش را به دور جسم سخت محکم تر کرد، جلو رفت، یقه مرد غریبه را گرفت و خشمگینانه فریاد زد.
همسرش لب میزد اما صدایی نمیشنید
از سکوت مردک م ت ج ا و ز به حریم خانه اش کلافه و مشتی به صورتش کوبید. زن حمایتگرانه میان دو مرد سینه ستبر کرد
همین حمایت کافی بود تا عصبانیت به حد اعلا برسد و او به سمتی پرتاب شود. ناگهان
سگ سیاه و مخوفی از ناکجا ظاهر و به سمت مرد خشمگین یورش برد.
مرد به سرعت چاقو را تا دسته به سینه مرد متجاوز که به حمایت از سگ مخوف به او حمله کرده بود فرو برد و بی توجه به خون سرخ میان دستانش به طرف سگ رفت و آنقدر گلویش را فشرد که از روزه افتاد
خانه در سکوت مطلق فرو رفته بود. مرد سرمست از لذت انتقام روی زمین سرخورد و آرام چشمانش را بست،گویی در خوابی عمیق فرو رفته بود. وقتی چشم گشود شب شده بود
نگاهی به اطراف انداخت
یک چاقو تا دسته میان سینه پسر ۱۸ساله اش که برای مرخصی یک روزه از سربازی آمده بود جاخوش کرده بود همسرش درحالیکه برکه ای خون زیر سر داشت و رنگی به رو نداشت کنار دیوار خوابیده بود لکه های خون روی پیراهنش به او دهن کجی میکرد.
ناباورانه به سمت جسم سیاه رنگ و مچاله شده رفت
چشمانش از تعجب و وحشت گشادشده بود
دختر کوچولوی سه ساله اش بود که با ریختن موهای به رنگ شبش در اطراف صورتش چون جسم سیاه به نظر می آمد
چرخاندش
روی گردنش جای دستان پرفشاری دیده میشد
صورت قشنگش کبود و چشمان سیاهش به طرز وحشتناکی از حدقه بیرون زده بود.
کمتر از یک ساعت بعد بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی مرد شکست خورده در حالیکه دستبند به دست داشت از خانه اش خارج شد
خانه ای که روزی مامن امن خانواده ۴نفره اش بود
او جانی نبود... قاتل نبود... دیوانه نبود... او فقط شیشه مصرف کرده بود...

 

  • تقدیم به همه عزیزان غیر معتاد و تقدیم به دوستان همدردم. من یک معتاد بودم و الآن 5 سال پاک هستم از هر گونه مصرف مواد مخدر. خیلی احساسم احساس قشنگیه چون دارم به شما خدمت میکنم عاشق تمام انسانها هستم. خیلی دوست دارم به کسانی که گرفتاری و مشکل دارن کمک بکنم .عزیزان خیلی حرف برای گفتن دارم خیلی/ چه شبهایی که دوست نداشتم بیدار بمونم درد و رنج داشتم ، ناخواسته بیدار میموندم مواد مصرف میکردم گریه میکردم با خودم میگفتم پس کی ترک میکنم خدایا کمکم کن زجر میکشیدم میخواستم ترک بکنم اما بلد نبودم / دوستانم و خانواده ام و رفیقام و هر دوست عزیزی که همشون برام زحمت کشیدن و دوست داشتند ترکم بدهند و کمکم بکنند اما نمیدونستند اشکال کار کجاست/ میدونید بیماری اعتیاد چیه؟ من یک معتاد بودم سالها درگیر اعتیاد.الآن 5سال که ترک کردم و پاک هستم.از زمان کودکی حس میکردم که ناقص هستم مثل بقیه پسرا نیستم خودمو نمی پذیرفتم خودمو دوست نداشتم از خودم رنجش داشتم از بدنم از احساساتم.ترس داشتم ترس زیاد و مجهول اضطراب ،استرس سرکوب کننده،و....وقتی که اولین بار مواد مخدر مصرف کردم حس کردم تمام این حالتها و احساسات بد غیب شدن رفتند و احساسات خوب جایگزینشون شدند احساس لذت خوشحالی و سرخوشی(مصرف ماده مخدر باعث ترشح ماده دوپامین در مغز شد ).این احساسات خوب همون حس نشئگی هست که مردم ازش صحبت میکنن، دوران طلائی همون دوران نشئگی من بود. بعد از سالها به دوران سیاهی رسیدم که نه دیگه مواد جوابم نمیداد ، نشئه نمیشدم، نه ....و بیشتر مصرف میکردم بیشتر حالم خراب میشد ...... درد ، رنج، بیماری ، تشنج ، فقر، بی خانمانی ، چند بار هم قصد خودکشی /// الآن در جلسات انجمن معتادان گمنام به من گفتن که من بیماری روحی و جسمی و روانی به نام بیماری اعتیاد داشتم .این بیماری سالها قبل از اولین مصرف مواد مخدر در وجودم بود، یعنی از زمان کودکی . الآن من در جلسات انجمن معتادان گمنام پاک شدم.اعضای انجمن که بعضیاشون نزدیک 14سال و بیشتر پاکی دارن تجربه پاک موندنشون را مجانی و با عشق و گمنامی که اساس انمجن ما هستند در اختیارم گذاشتند.به من گفتند ما کار نداریم اسمت چیه از کجا اومدی چی مصرف میکردی از چه نژادی هستی زبون مادریت چیه دین و مذهب چیه، مهم اینه که تو انسان هستی مثل ما و معتاد شدی و ما باید در چگونگی ترک بهت کمک بکنیم. به من گفتن که محرک من در مصرف مواد مخدر بیماری اعتیاد هست که این بیماری سالها قبل از اولین مصرف مواد در وجودم بود. گفتند چیزی که تو را معتاد کرده بیماری اعتیاد هست نه مواد مخدر و نه رفتارهای تو . ولی خوشبختانه میتونی این بیماری رو متوقف بکنی مهارش بکنی.ما با آموزش دوازده قدم ترک اعتیاد به تو آموزش میدیم چگونه پاک بمونی باید یک شخص کمک کننده و راهنما از ما انتخاب بکنی که باهاش احساس راحتی میکنی و گمنامی تورو حفظ میکنه همه ما گمنامی رو حفظ میکنیم. نتیجه یه شخص راهنما گرفتم که 10 سال پاکی داشت شمارشو به من داد گفت هر وقت کمک خواستی حالت بد بود احساست بد بود وسوسه مواد داشتی هر وقت نیاز به مشارکت حال واحساس داشتی به من زنگ بزن کمکت میکنم درد دلتو میشنوم سرزنش و ...نمیکنم چون من هم یه روزهایی دردتو کشیدم با همون احساسات و حالتهای روحی که تو داری...نتیجه من الآن 5 سال پاک هستم و تمام هر چی که دارم مدیون قدرتی هستم که در انجمن معتادان گمنام اتحاد ما را حفظ کرده و ما را پاک نگهداشته و آن نیروی برتر هست که در وجود یکایک اعضای پاک انجمن گمنام به ما هستی می بخشد.دست تمامی معتادان در عذاب را میبوسم و میگویم نترسید به حلقه سبز ما بپیوندید شما میتوانید ترک بکنید شما بد نیستین شما فقط معتاد هستین یعنی : با حالت وسوسه و اجبار به مصرف گرفتار بیماری اعتیاد شدید. به خانواده های عزیز که معتاد دارن توصیه میکنم معتاد رو کتک نزنید عذاب ندهید چون خودش در عذاب دارد زندگی میکند فقط تشویقش بکنید به جلسات انجمن معتادان گمنام برود اونجا با دوستان همدردش آشنا بشود و به یک یا چند عضو قدیمی که سالها ترک کردند سفارش دهید که کمکش بکنند راهنماش بکنن و به شما هم آموزش میدهند چگونه با او رفتار بکنین. هم به شما و هم به او در راستای بهبودی کمک خواهند کرد.ما با آزار دادن و کتک زدن معتاد مخالفیم.زیرا او یک بیمار است.بیماری دارد به نام بیماری اعتیاد.یه کمپ ترک اعتیاد هست که معتادها رو کتک میزنن. اینایی که معتادان رو زجر میدن کارشون ضد انسانیت و حقوق بشر هست اینها هم بیمار هستند فقط بیماریشون رو انکار میکنن.کارشون غیر اصولی هست. الآن اعتیاد یک اپیدمی جهانی یعنی مشکل جهانی نامیده شده و در تمام کشورهای غربی با معتاد به عنوان بیمار نیاز به کمک رفتار میکنن.البته باید معتاد هم اعتراف بکنه به این حقیقت که یک معتاد هست و بیماریش رو انکار نکنه چون اولین قدم ما در انجمن معتادان گمنام اعتراف به عاجز بودن مقابل بیماری اعتیاد هست تا بقیه قدمها را کامل بکنیم و از این بیماری بهبود یابیم.// دوستان برای اطلاعات بیشتر کلمات (انجمن معتادان گمنام ) و کلمات (بیماری اعتیاد ) را در گوگل و اینترنت جستجو کنید. با آرزوی خوشبختی برای همه شما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی