استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل من میبخشمت + عکس نوشته

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ

به صورت مخصوص مشاهده می کنید تصاویر متن دار غمگین، تصویرهای نوشته دار کنایه ای با موضوع تو را میبخشم برای پروفایل، طراحی انواع تصویرنوشته های معنادار، متن های فاز دپ راجب بخشیدن کسی مخصوص متن پروفایل، تصاویر همراه با تکست های طعنه دار و خیلی خاص، عکس در کنار استاتوس های احساسی با مضامین بی نظیر و طرح های ویژه با عنوان می بخشمت...، طراحی شده در این سایت.


عکس متن دار می بخشمت


می بخشمت به اون کسی که می پرستی میدمت میرم با اینکه مهربون ندیدمت با اینکه می کشه منو ندیدنت می بخمشت تو رو با بغضو و گریه ساده میکنم تو یادگاریات خلاصه میکنم میرم که با خیالت عاشقی کنم

عکس پروفایل می بخشمت

تمام غمهایت را به جان میخرم ... تو فقط صدای خنده هایت را به دیگری نفروش! (کسی نیستم که بگم می بخشمت ... فقط بدون اینو دلو شکستمش)

تصاویر میبخشمت

گریه هام برای رفتن تو نیست / واسه ی حال خودم می بارم با خیال راحت از اینجا برو / حرفی نیست میبخشمت اینبارم... حــرفی نیست میـبخـشمت این بارم تو نبودم به کی دل بستی تو / کی با حرفاش منو از یادت برد.... یکی از بس که همش حرص تو زد / شب و روزش رو مسکن میخورد شــــب و روزش رو مسکن مــیــخــــورد

عکسهای میبخشمت

 میبخشمت اما شرط داره جایه زخمامو پاک کن ریه هامو بهم برگردون کاری کن دوباره واقعی بخندم رد تیغو از رو تنم محو کن اعصابه خراب شدمو برگردون اصلا ببین میتونی؟!!!

**************************

آهای رفیق نیمه راه با اون دله پر از گناه میگذرمو میبخشمت ولی نمیدونم چرا اگر چه آسمونه من به خاطر تو ابریه برو که میبخشم تو رو نمیدونم چه حسیه شاید هنوز عاشقتم شاید هنوز دوست دارم که مثله کابوس می مونه تو رو ز یادم ببرم دلم رضایت نمیده که انتقامی بگیرم برو که من میبخشمت اگر چه بی تو میمیرم

**************************

دیر آمدی تمام شده ام دیگر... ...بس که بلعیده ام اندوه نبودنت را هنوز اما همانند حاتم ام میبخشمت با آنکه هزار شب بی خوابی طلب دارم از تو.

**************************

من میبخشمت اما چشمای خیسم نه / من میبخشمت اما مادری کـه شب صدای هق هق دخترشو میشنوه و نمیتونه کاری کنه نه / من میبخشمت اما بالش خیسم نه / من میبخشمت اما زندگی کـه خرابش کردی نه


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی