استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار هیچوقت عاشق نشو با جملات زیبا

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تصویرهای جمله دار غمگین و نکته دار و جمله عکسهای خیلی زیبا با موضوع عاشق نشو برای پروفایل، تصاویر به روز و عکس متن معنادار و یادداشت های تصویری بی نظیر راجع به عاشق نشدن مخصوص متن پروفایل، تکست های تلخ و استیکرهای عالی و استاتوس های عاشقانه جالب و ویژه با عنوان عاشق نشی...، طراحی شده در زمستان 1396.


عکس پروفایل عاشق نشو


مادر گفت که عاشق نشوی!

گفتم چَشم...

چشم های تو مرا، بی خبر از چَشمَم کرد...!

"محمدمهدی شفیعی"


عکس طنز عاشق نشو


گفتم که خیالـت نرود، از ســـرم آنی / گفتا که چه شیرین بود این، عشق نهانی / گفتم که نفس میکشم ای جان، به هوایت / گفتا که تو خود همچو نفس، در دل و جانی / گفتم که ندارد دل من، تاب فراقت / گفتا نشوی عاشق اگر، ایــن نتوانی / گفتم غم عشق تو ببرده ست، توانم / گفتا پی آنم که دل از غم، برهانی / گفتم اگر آیی به رهت، سر بسپارم / گفتا بدهم جان، که شود از تو نشانی / گفتم چه کنم تا به وصالت رسم آخِر / گفتا مشو نومیــــد، اگـر طالب آنی

**********************

نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز نبینی... نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی...!

**********************

آدمک اخر دنیاست، بخند آدمک مرگ همینجاست بخند آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند آن دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل تو تنهاست بخند فکر کن درد تو ارزشمند است فکر کن گریه چه زیباست بخند صبح فردا به شبت نیست که نیست تازه انگار که فرداست بخند راستی آنچه که یادت دادیم پر زدن نیست که درجاست بخند آدمک نغمه آغاز نخوان به خدا آخر دنیاست بخند...

**********************

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوى باغبان باشى و دلتنگ شقایق نشوى

**********************

عاشق نشو ای دل
عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده

**********************

نشو محبوب آن یاری که خود یار کسی باشد نرو بالای دیواری که دیوار کسی باشد نکن کاری که با خواری بیافتی در گرفتاری گرفتاری اگر او هم گرفتار کسی باشد بسوز ای دل... بساز ای دل... مریض آن کسی بودی که فکرش را نمی کردی پرستار کسی باشد...!!! اگر این عشق آزار است عاشق نیستم دیگر که بیزارم از آن کاری که آزار کسی باشد... 

**********************

قلب من... قلب من تا همینجا بس است... نگذار دیگر کسی با حرفهایش تو را خام کند... دیگر عاشق نشو... ورودش را به قلبت نا ممکن کن... بگذر بگویند سنگی... بگذار بگویند بی رحمی... بگذار بگویند سنگدل هستی... اما تو دیگر حق نداری این سنگینی قلبت را بگشایی و باز عاشق شوی... زیرا که برایت گران خواهد بود... پس بگذار سنگی بمانی... تنهایش بگذارید قلبم را... 

**********************

فکر میکنی وقتی عاشق بشی چی میشه؟ ها دوست داره؟ نه فراموشت میکنه... پس عاشق نشو چون بش نمیرسی :)

**********************

عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن حالم رو میبینی حرفامو باور کن عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده میسوزی میمیری این دنیا نامرده

**********************

عشق بچه بازی نیست قدرته تعهد دادنه قدرت تعهد نداری عاشق نشو. 

**********************

هیـچ وقت دیوانه وار عاشـــــق کسی نباش، سعی کن صادقانه دوست داشته باشی تا اگر نامردانه رهایت کرد، تو ناعادلانه ویران نشوی 

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی