استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

لوگوی اسم محمد و فهمیه love

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴ ق.ظ

طراحی و تزیین یک عکس نوشته با موضوع اسم های ترکیبی و زیبای محمد و فهمیه mohamad va fahime در کنار هم با کیفیت hd برای پروفایل ، دانلود لوگوهای حرفه ای و عاشقانه از اسم های دو نفره محمد و فهمیه در مدل های مختلف قلبی سه بعدی گرافیکی فانتزی و حتی نقاشی شده در دو شکل لاتین و فارسی ، معرفی لینک استیکرهای تلگرامی از نام های محمد و فهمیه

عکس نوشته اسم محمد و فهمیه برای پروفایل

درست مثلِ دو چشمِ تو مست و هشیارم
نه خواب میروم از دوری ات، نه بیدارم

شبیهِ پنجره های نشسته در باران
غمِ تو دارم و از بغض و گریه سرشارم

کسی کجاست ببیندچگونه میشکنم؟
کسی کجاست ببیند چگونه میبارم؟

عزیزِ من که چو گیسوی تو پریشانم
عزیزِ من که به هجران تو گرفتارم

اجازه هست بگویم که عاشقت هستم؟
اجازه هست بگویم که دوستت دارم؟

 

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

 

عکس نوشته فهیمه جان تولدت مبارک

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی