استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

لوگوی عاشقانه ی اسم رضا و کوثر

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ق.ظ

صبح بهاری همه ی دوستان عزیزم در بیان بخیر ، تقدیم می شود عکس نوشته اسم های دو نفره رضا و کوثر reza va kosar قلبی و عاشقانه برای پروفایل ، دانلود پگ کامل لوگوهای حرفه ای و طراحی شده از نام های ترکیبی رضا و کوثر در کنار هم با کیفیت بالا و در فرمت های مختلف به دو شکل لاتین و فارسی ،مجموعه تصاویر متن با استیکرهای تلگرامی اسامی رضا و کوثر جان در فونت های سه بعدی فانتزی و کودکانه

عکس نوشته اسم رضا و کوثر برای پروفایل

عاشقم من عطش جان تو را میخواهم
بوسه از آن لب و دندان تو را میخواهم

به چه دردم بخورد ماه که در بالا هست
من فقط صورت تابان تو را میخواهم

تو بگیرازدل من حال پریشانی من
در عوض موی پریشان تو را میخواهم

باده یا درد به مستی نرساند ما را
من فقط آن لب مستان تو را میخواهم

جانم آماده قربانی اندر ره توست
چشمک ناز تو فرمان تو را میخواهم

جان من یخ زده از درد و غم تنهایی
جان به قربان تو دستان تو را میخواهم

 

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

 

عکس پروفایل اسم کوثر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی