استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته عشقم مرتضی دوستت دارم

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۵۱ ب.ظ

 حواسم پرت زیبایی ات شد ! من دست و پا چلفتی؛ نصف بیشتر شعرم را ریختم زمین! فقط ماند یک دوستت دارم ساده دوستت دارم ،عکس نوشته های تقدیمی خاص و عاشقانه با موضوع تنها عشق زندگیم مرتضی عزیزم دوستت دارم morteza jan dostst daram طراحی شده برای پروفایل دانلود لوگو متن تصاویر و استیکرهای تلگرامی گلچین شده با همین موضوع مرتضی جونم دوستت دارم با کیفیت بالا در مدل های مختلف قلبی و عاشقانه بصورت لاتین و فارسی

عکس پروفایل مرتضی جان دوستت دارم

فرض کن مشکل بی خوابی ام از درد سر است گیرم آن نسخه که دکتر بدهد، معتبر است! چااار کپسول مسکن ، اثر انگااار نداشت به تو وابستگیم از ژلوفن بیشتر است..

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

عکس پروفایل اسم مرتضی

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی