استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل عاشقتم آجی جونم + متن

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

دیزاین مجموعه مختلف و عالی از تصاویر کارتونی همراه با متن های شاد، نوشته های جذاب و خواندنی، جملات تصویری بسیار زیبا و عکسای خاص دوست داشتنی دخترونه راجع به عاشق خواهر بودن، انواع عکس متن دار سفارشی به روز، تصویرنوشته های جالب و جدید با موضوع آجی عاشقتم برای پروفایل تلگرام، دانلود تصویرهای نوشته دار ناب و جمله عکس های جذاب فانتزی با عنوان عاشقتم خواهرم، طراحی شده طبق سلیقه های شما عزیزان.


زِ گهواره تا گور عاشقتم آجی جونم...


******************


به سلامتی خواهرم که همیشه کنارم بود حتی از اون دور!!!

زندگیمو نمیخوام اگه نباشی من تا تو رو دارم هیچی نمیخوام عاشقتم خواهر من دلیل بودنم...

******************

عشق یعنی داشتن خواهری که از همه دنیا برات مهم تره... عاشقتم خواهر


******************

خواهری دارم من  که دلش به اندازه ی پر های صداقت آبی ست خواهری دارم من که نگاهش مواج و پر از دریا هاست دلش از جنس صدف های قشنگ و همه مروارید خواهری دارم من که پری رخساریست که ندارد مانند خواهری دارم من که به مهربانی ابرهای خداست خواهری دارم من که گلی هست و جداست ز همه گل های دگر خواهری دارم من کز همه هست بهتر خواهری دارم من دوستش دارم من.

******************

تنها دو زمان وجود داره... که میخوام پیشت باشم... الان و برای همیشه خواهری❤️❤️❤️❤️

******************

همیشه خواهری از یک مادر بودن نیست...!!!! گاهی از رفاقت خواهرانی متولد می شوند که هیچ مادری قادر به تولد آنها نیست...!!!

******************

خواهرم عشق من است، روح من است، جان من است... خواهرم تاج سر است عمر دوباره ی من است... خواهری گلم، دوستت دارم...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی