استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل احوال پرسیدن + متن

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

انواع جملات تصویری طراحی شده ناراحت، مطالب خاص جدید، مطلبهای به روز و جمله عکسای سفارشی تیکه دار با موضوع پرسیدن حال برای پروفایل، یادداشت های تصویری بسیار زیبای شاعرانه و ادبی، تصاویر متن دار عالی و خاص، تصویرهای احساسی معنادار راجع به سلام و احوال پرسی ویژه متن پروفایل، عکسهای نوشته دار متنوع فانتزی با طرح های جذاب و تصاویر همراه با تکست های معنی دار و استاتوس های جالب با عنوان احوال پرسیدن، آماده شده طبق سلیقه های شما عزیزان.


گاهی دلم می خواهد...

یک نفر بی هوا حالم را بپرسد!

از همان احوال پرسی هایی که کم کم رو به خنده می رود و حالِ آدم را خوب می کند...

گاهی دلم می خواهد از همان تماس هایی که به بهانه ی اشتباهی دستم خورد داشته باشم،

تا کم کم سرِ حرف باز شود و حرف های دلم را بزنم...

گاهی دلم عجیب لک می زند برای یک لبخند برای یک آغوشِ امن...


*****************


دل آدم ها چه ساده گرم می‌شود به یک دلخوشی کوچک یک احوال‌پرسی ساده یک دلداری کوتاه به شنیدن جمله من کنارت هستم به یک دوستت دارم به یک نگاه مهربانانه فقط همین...

*****************

دل تنگم از این لبخند های خشک، احوال پرسی های معمولی چشمان من تصویری از جنس تو میخواهد

*****************

دل آدم... چه گرم می شود گاهی ساده.. به یک دلخوشی کوچک به یک احوال پرسی ساده.. به یک دلداری کوتاه.. به یک تکان سر  یعنی تو را می فهمم.. ب ه یک گوش دادن خالی.. بدون دلداری! به یک همراه شدن کوچک.. به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام.. به یک پرسش روزگارت چگونه است؟؟؟؟؟؟ به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای! به یک وقت گذاشتن برای تو..... به شنیدن یک .. من کنارت هستم.. به یک هدیه ی بی مناسبت به یک دوستت دارم بی دلیل به یک غافلگیری به یک خوشحال کردن کوچک به یک نگاه به یک شاخه گل دل ادم گاهی چه شاد است به یک فهمیده شدن درست!  به لبخند به یک سلام به یک تعریف  به یک تایید به یک تبریک!!!!! ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم دریغ می کنیم و تمام محبت و دوست داشتنمان را کنار گذاشته ایم. کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم......!؟ 

*****************

احوال پرسی های ما بصورت تعارف درآمده و سریع تمام می شود ولی وقتی می گوییم حال تو چطوره؟ یعنی واقعاً دلم می خواهد بدانم و می خواهم بیایم در زندگی تو و بدانم چه نیازی داری؟ ما اگر واقعا حال هم را بپرسیم خیلی ازمشکلات حل می شود.

"الهی قمشه ای"

*****************

وعده ی دیدار در پس کوچه ی بن بست، نه

یک سلام ساده و احوال پرسی، دست نه !

گفت از چشمت شراب عشق می نوشم هنوز

گفتم او را نوش جان، اما عزیزم مست نه…

گل به دستش دادم و خندید و هی بالا پرید

گفت در دنیای ما عاشق شدن ساده ست، نه؟

کودکی کیف مرا دزدید، گفتم صبر کن

هرچه دارم مال تو؛ عکسی که در آن هست، نه!

او که من را دوست دارد، پس چرا اصرار داشت

وعده ی دیدار در پس کوچه ی بن بست، نه

*****************

کم سرمایه ایی نیست داشتن آدم هایی که حالت را بپرسند از آن بهتر داشتن آدم هایی است ک بتوانی در جواب احوال پرسی هایشان بگویی: خوب نیستم



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی