استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خسته بودن قلب + متن

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

عکس و استاتوس متنوع و جمله عکسهای غمگین و یادداشت های تصویری احساسی، جملات تصویری خیلی زیبای ادبی با عنوان قلبی خسته برای پروفایل، انواع تصاویر تکست دار با مضمون غمناک، تصویرهای نوشته دار درخواستی با موضوع قلبم خسته س واسه متن  پروفایل، عکسای ناب و کم نظیر متن دار، تصاویری در کنار متن های قشنگ راجع به قلب خسته...، طراحی شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


همدیگر را یکهو ول نکنید! آدم است قلب دارد روح دارد میشکند مریض میشود از خودش و همه ی دنیای اطرافش خسته میشود همدیگر را یکهو ول نکنید! آدم است کارهای عجیب و غریب میکند تصمیم های دیوانه وار میگیرد آدم است ممکن است دیگر هیچ وقت خوب نشود!!

*********************

اى عشق پیدا کن مرا ، مستانه شیدا کن مرا

چون دیدى از من دلبرى ، آنگه تمنا کن مرا

مهتاب شبهایت شوم، غرق تماشایت شوم

یک شب کنار پنجره ، باز آ و پیدا کن مرا

عذرا منم وامق تویى ، مجنونى و عاشق تویى

یک شب به صحراى جنون ، پیوسته لیلا کن مرا

امشب خیالم خواب تو ، نیلوفر مرداب تو

اى شهریار قلب من ، امشب ثریا کن مرا

دل بى قرارى مى کند، چشم انتظارى مى کند

من بى تو زار و خسته ام ، جانا بیا ما کن مرا

اى دلبر و دلدار من ، ای همدم و غمخوار من

گفتم که خواهش مى کنم ، لطفاً به دل جا کن مرا..

*********************

شاید حالا که دیگر قرار نیست مال من باشی به من مربوط نباشد...

اما هوا رو به سردیست ازخانه که بیرون میروی لباس گرم بپوش شال گردنت را محکم گره کن دور گردنت...

به من ربطی ندارد اما حواست به قلب خسته ات باشد نکند که یک وقت بازی دربیاورد و بیچارمان کند...

سیگارت راکم کن به منکه ربطی ندارد ریه هایت گناه دارند...

چشمانت هوای چشمانت راداشته باش یک وقت فکرنکنی چون دوستشان دارم میگویما...نه خودت لازمشان داری...

خلاصه آخرش اینکه شاید قرار نباشد مال من باشی...

اما حداقل مراقب خودت باش...

*********************

تو با قلب ویرانه من چه کردی

ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با بال پروانه من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه من چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم

تو با حسرت شانه من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه من چه کردی

جهان من از گریه ات خیس باران

تو با سقف کاشانه من چه کردی...

*********************

در هوای قلب من پرواز کن

مکتب عشق مرا آغاز کن

من زساز کهنه دل خسته ام

نغمه های تازه بهرم ساز کن

*********************

شده عشقی به دلت باشد و انکار کنی یا که از بـودن او در دلت اقـرار کنـــی شده صــــدبار بمیری و شبت روز شود باز هــــر بار همـین کار، تو تکـرار کنی شده از روزه ی لبهای کسی خسته شوی برســد روز ملاقات و تـــــو افطار کنی شده تنها بشوی بغض تو باران بشود از تَهِ قـلب خودت باز تو اصـرار کنی شده یارت بشود دور ز چشمت و تو باز نتوانی که غمت بر همـــــه اظهار کنــی...

*********************

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو چشم های خسته پر انتظارم مال تو یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو …..

*********************

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو

چشم های خسته پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ، قلب بیقرارم مال تو!

*********************

من یه قلبِ بیرون از بدن بویِ سینه هایِ جِر خورده میدم من اون طوفانِ خسته ــَم ، بویِ برگایِ دِل مُرده میدم ایستادن مرگِ منه ، بویِ رفتن تویِ جمله میدم این منم ، نگارِ تو ، زخمیِ مداد تو توویِ همه یِ آبایِ دنیا ، دنبالِ کِشتی نگاهِ تو گفتی نگار این تویی باد ، این منم طوفانِ صدایِ تو دنبالِ رهائیم ، توو نرفته های تو

*********************

عاشقم... اهل همین کوچه ی بن بست کناری، که تو از پنجره اش پای به قلب منِ دیوانه نهادی، تو کجا؟ کوچه کجا؟ پنجره ی باز کجا ؟ من کجا ؟ عشق کجا؟ طاقتِ آغاز کجا ؟ تو به لبخند و نگاهی، منِ دلداده به آهی، بنشستیم تو در قلب و منِ خسته به چاهی....

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی