استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خوش قلب بودن + متن

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۲ ب.ظ

تصویر نوشته های عاشقانه و جمله عکسهای معنادار جدید با موضوع آدم های خوش قلب ویژه متن پروفایل، دانلود انواع تصاویر بی نظیر در کنار استاتوس های جذاب خواندنی و مطالبهای کوتاه با نکته های خاص با عنوان خوش قلبی برای پروفایل، یادداشت های تصویری بسیار زیبا و تصویرهای ناب متن دار و استیکرهای جالب، جملات تصویری خیلی قشنگ ویژه در مورد خوش قلب بودن، طراحی مطابق با خواسته های شما عزیزان.


گاهی وقتا

معجزه

همون آدمای خوش قلبی هستن که

اتفاقی سر راهتون قرار می گیرن...


*****************


تا یادمه کسی به قلب تنهام چیزی به جز غصه نداده رفیق؛ چه نسبتایی که بهم ندادن پشت سرم حرف زیاده رفیق... برای هر کی دلم رفت رفت به پای هر کسی که موندم نموند؛ زخمیه هر کسی شدم یه روزی زخم زبوناشو به گوشم رسوند. تا یادمه دلم شکسته بود و زندگی روی خوش نشونم نداد؛ تا اومدم قد بکشم روزگار برید امونمو امونم نداد...

*****************

گل فرستادی مرا، ای خوش تر از گل روی تو

گل نباشد در لطافت، چون بهشتی خوی تو

جز دلی رنجور و غیر از نیمه جانی دردمند!

من چه دارم تا به جای گل فرستم سوی تو؟

تقدیم به قلب مهربون شما عزیزان...

*****************

زیباترین چیزى که مردم در تو دوست دارند، قلب پاکت است ولى نمى دانند چقدر خوش قلب از قلب پاکش رنج مى برد...

*****************

مثل شعری عاشقانه، خواندنت را دوست دارم مهمان قلب من باش، ماندنت را دوست دارم آسمان صاف و ساده ، آبی ات را دوست دارم دور از ابر سیاهی، نابیت را دوست دارم نیمه ماهی ، کنج شبها، دیدنت را دوست دارم چون گل خوش رنگ و خوش بو، چیدنت را دوست دارم من سلام گرم اما ، ساده ات را دوست دارم آن نگاه بر زمین افتاده ات رادوست دارم چشمهای از وفا آکنده ات را دوست دارم گل بخند ، آرام آرام خنده ات را دوست دارم.... آن همه بخشندگی، افتادگی را دوست دارم تا تو هستی در کنارم زندگی را دوست دارم...

*****************

کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم، حس خوبیست که من این همه بی آزارم ، عشق احساس قشنگیست ولی من شخصا دیدگاهی متفاوت به دو عاشق دارم خوش ندارم به کسی قولی و قلبی بدهم ، که به یک حادثه روزی دل از او بردارم ، این دلیلی ست که در این سفر تنهایی، از مسیری که به عشقی برسد بیزارم....

*****************

اینکه غم دنیا به دلم هست مهم نیست دنیا شده یک کوچه بن بست مهم نیست تا اینکه مرا خورد کند سنگ زمانه با بخت بد من شده هم دست مهم نیست در جام من آن جرعه کمیاب نباشد تا دل شود از مزه ی آن مست مهم نیست قلبی که به صد وصله زدن می تپد اکنون از شدت این فاصله بشکست مهم نیست ازچشم حسودان وبخیلان بگریزم یا طعمه این طایفه پست مهم نیست تنهاتو مهمی که فقط با تو بمانم غیر از تو اگر فاصله ای هست مهم نیست...


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی