استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل ای دل غافل + متن

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

معرفی بهترین جمله عکسهای غمگین خاص و دانلود تصاویر نکته دار، انواع تصویرهای نوشته دار حسرت دار، مطلب های خواندنی عالی با موضوع ای دل غافل برای پروفایل، جملات تصویری غم دار، عکسای جدید ساخته شده با مضامین امروزی با عنوان ای دل غافل... واسه متن پروفایل، تصاویر تیکه دار زیبا با طراحی حرفه ای در کنار تکست های فاز سنگین درباره ای دل غافل، ساخته شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


تو دل بستی به معشوقی که خود معشوق ها دارد...

رها کن ای دلِ غافل

خدایِ بُت پرستت را!

"حسین زحمتکش"


****************


من مست می عشقم، بس توبه که بشکستم

راهم مزن ای عابد، میخانه چه میدانی..؟!

عاشق شو و مستی کن، ترک همه هستی کن

ای بت نپرستیده، بتخانه چه میدانی..؟!

تو سنگ سیه بوسی، من چشم سیاهی را

مقصود یکی باشد، بیگانه چه میدانی..؟!

دستار گروگان ده، در پای بتی جان ده

اما تو ز جان غافل، جانانه چه میدانی..؟!

ضایع چه کنی شب را، لب ذاکر و دل غافل

تو ره به خدا بردن، مستانه چه میدانی..؟!

****************

من در غم هجرانم یارب چه شب است امشب

افسرده و نالانم یارب چه شب است امشب

در دوری آن ماهم از سینه رود آهم

بر مرگ خود آگاهم یارب چه شب است امشب

او کرده فراموشم رفته ز آغوشم

افسرده وخاموشم یارب چه شب است امشب

ای دلبر سنگین دل از حال منی غافل

میسوزم ازین حاصل یارب چه شب است امشب

یا رب برسان او را آن یار سیه مو را

فتنه گر جادو را یارب چه شب است امشب... یا رب چه شب است امشب

****************

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم صید افتاده به خونم تو چسان می گذری غافل از اندوه درونم؟

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی بی من از شهر سفر کردی و رفتی قطره ای اشک درخشید بچشمان سیاهم تا خم کوچه بدنبال تو لغزید نگاهم تو ندیدی نگهت هیچ نیفتاد براهی که گذشتی چون در خانه ببستم، دگر از پای نشستم، گویا زلزله آمد، گویا خانه فروریخت سر من، تو همه بودونبودی توهمه شعر و سرودی چه گریزی ز بر من؟ که ز کویت نگریزم. گر بمیرم ز غم دل، بی تو هرگز تستیزم. من و یک لحظه جدایی؟ نتوانم، نتوانم بی تو من زنده نمانم

****************

کامپیوتر، گوشی همراه، ایمیل، شبکه های اجتماعی، کارت های بانکی و همه و همه اش را رمزگذاری کرده ایم که نکند غریبه ای وارد آن ها شود و نقض کندحریم خصوصی مان را! غافل ازاینکه تا به حال زخود نپرسیده ایم؛ رمز دل من چیست؟! که اینقدر بی در پیکر میشود گاهی... هرکس دستی به دل می رساند سرکشی میکند؛ می آید و می رود و سیاه می کند صفحه دل را و بی انصاف فاتحه ای هم نمی خواند؛ حتی به حالش!!

رمز دلتان چند است؟ قفل زده اید بر دل؟ یا ..؟! ارزان نفروشیم قلبمان را

****************

آسوده دلان را، غم شوریده سران نیست

این طایفه را ، غصه رنج دگران نیست

راز دل ما، پیش کسی باز مگویید

هر بی بصری، با خبر از بی خبران نیست

غافل منشینید ز تیمار دل ریش

این شیوه پسندیده صاحبنظران نیس

ای همسفران، باری اگر هست ببندید

این خانه اقامتگه ما رهگذران نیست

ما خسته دلان، از بر احباب چو رفتیم

چشمی زپی قافله ما، نگران نیست

****************

تو مرا واله و آشفته و رسوا کردی

تو مرا غافل از اندیشه فردا کردی

آری ای عشق تو بودی که فریبم دادی

دل سودا زده ام را به حبیبم دادی

بوسه ها از لب یارم به رقیبم دادی

داروی کشتن من یاد طبیبم دادی

****************

گاهی اگر یادم کنی، دل می دهم بر یاد تو

قلبم تورا میخواهد و سر میدهد فریادِ تو

این دَم اگر یاری ‌کند، جان را فدایت میکنم

شیرین اگر با‌ من شوی، من میشوم فرهادِ تو

هر جا که نامت بشنوم، غافل از حال خود شوم

حال مرا جا آورد، دیدارِ رویِ شادِ ‌تو

جان و دلم ویران شده، در این مسیر عاشقی

دل با همه ویرانی اش، هردم شود آبادِ تو

ای دل کمی آهسته تر برسینه با سنگت بکوب

گر با تو باشد میلِ او، خود میرسد بر‌ داد تو،.

****************

چه شد؟ای دل دیوانه هوایش کردی؟با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟مدتی بود ک غافل شده بودم از عشق تو مرا باز گرفتار بلایش کردی؟او به احساس تو می زد لگد و اما تو سرمه چشم من از تربت پایش کردی؟رفته او با رقبار سر خوش و خندان لب و مست و ای بر تو ک خودت را فدایش کردی:-(

****************

عاشق شو و مستی کن، ترک همه هستی کن ای بت نپرستیده، بتخانه چه میدانی؟ تو سنگ سیه بوسی، من چشم سیاهی را مقصود یکی باشد، بیگانه چه میدانی؟ ضایع چه کنی شب را، لب ذاکر و دل غافل تو ره به خدا بردن، مستانه چه میدانی؟

"مولانا"


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی