استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل هیچوقت ماه پشت ابر نمیمونه + متن

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ

مجموعه ای از جملات تصویری متنوع فوق العاده زیبا و جمله عکسهایی با تیکه های سنگین با موضوع هیچ وقت ماه پشت ابر نمی مونه، دانلود تصاویر همراه با تکست های نکته دار و یادداشت های تصویری بی نظیر با عنوان ماه پشت ابر نمیمونه، انواع تصویرهای نوشته دار فاز غم، عکسای سفارشی خیلی زیبا با متن جالب و به روز راجع به نماندن ماه پشت ابر، طراحی شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


ناگهان آیینه حیران شد، گمان کردم تویی

ماه پشت ابر پنهان شد، گمان کردم تویی

رد پایی تازه از پشت صنوبرها گذشت...

چشم آهوها هراسان شد، گمان کردم تویی

ای نسیم بی‌قرار روزهای عاشقی

هر کجا زلفی پریشان شد، گمان کردم تویی

سایه‌ی زلف کسی چون ابر بر دوزخ گذشت

آتشی دیگر گلستان شد، گمان کردم تویی

***************

کاش همیشه ماه پشت ابر بماند! نمیخوام بدانم شب مهتاب بی من چه میکنی ...؟؟؟!!!!

***************

ساده می گویم بدانی، دل بریدن ساده نیست چشم های مهربانت را ندیدن ساده نیست از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست قلب من پر بود از ماه و هزاران پنجره ماه را از پشت یک دیوار دیدن ساده نیست

***************

بگذار ماه پشت ابر بماند... نمی خواهم بدانم در شب مهتابی بی من چه می کنی...

***************

و ماه ما هم روزی از پشت ابر بیرون می آید

***************

کاش ماه همیشه پشت ابر بماند، نمیخواهم بدانم شب مهتاب بی من چه میکنی...


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی