استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خودخوری کردن + متن

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۹ ب.ظ

انواع جمله عکسایی با نکته های قشنگ سفارشی با عنوان خودخوری میکنم برای پروفایل، معرفی یادداشت های تصویری و شعرهای آموزنده با موضوع خودخوری نکن مخصوص متن پروفایل، تکست های فاز سنگین خیلی زیبا، عکسهای بی نظیر و استاتوس های فوق العاده محشر راجع به خودخوری کردن، تصویرهای جمله دار بامعنی راجب آدم خودخور، ساخته شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


گفت دیدی تا به امروز من دلی را بشکنم؟

بغض کردم!

خودخوری کردم!

نگفتم بارها...

"تقی سیدی"


******************


نبودی در دلم انگار طوفان شد چه طوفانی دو پلکم زخمی از شلاق باران شد چه بارانی نبودی بغض کردم... حرفها را... خودخوری کردم دلم ارگ است و ارگ از خشت... ویران شد چه ویرانی

******************

بالا می آورم از عرف و از اصول. این عرف لعنتی، طغیان تبصره. تعیین فرم عشق، فرهنگ مسخره. من... استکان چای... تمدید خودخوری. بی تو... سکوت... شب... تیغ موکت بری. اعصاب برفکی... تصویر خاطرات. عالیجناب... عشق... کافه... ترانه... کات . عالیجناب من دیشب ربوده شد. تیغ موکت بری، در رگ گشوده شد. دست خودم که نیست میلم به خودزنی است. گفتم تو تا ابد درکم نمیکنی. اعصاب من پر از امراض تازه است. بر میل خودزنی مهر "اجازه هست"

"اندیشه فولادوند"

******************

من سنگ نبودم آخر شکستم سخته دلتنگی سخته قد یه ساله برام یه لحظه تلخه تنهایی تلخه بی کسی بدترین درده بسه خودخوری بسه تا کی شب و روز تنم بلرزه عشقت در حدِ حرفه بودنت با من یه عادت محضه تو بیداری چقدر کابوس دیدوم نمیتونی بفهمی چی کشیدم

******************

سخته دلتنگى سخته قد یه ساله برام یه لحظه... تلخه تنهایى تلخه بى کسى بدترین درده... بسه خودخورى بسه تا کى شب و روز تنم بلرزه...

******************

خیلی وقتا هیچ حرفی نمیتونی بزنی
فقط خودخوری میکنی...

******************

بی رنج، زین پیاله کسی می نمی‌خورد بی دود، زین تنور بکس نان نمیدهند تیمار کار خویش تو خودخور، که دیگران هرگز برای جرم تو، تاوان نمیدهند



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی