استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خواب خوب + متن

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

تصاویر سفارشی خیلی زیبا و تصویرهای نوشته دار خاص بااحساس با موضوع خواب خوب دیدن مخصوص متن پروفایل، بهترین جمله عکسهای جدید حسرتی با عنوان خوابهای خوب، یادداشت های تصویری خیلی عالی و بی نظیر، تکست های بی نظیر عاشقانه ی غمدار، استاتوس های ناب و متنهای ویژه راجب دیدن خواب خوب برای پروفایل، آماده شده مطابق خواسته های شما عزیزان.


من یه خواب خوب دیدم

دیدم که با همیم دوباره...!


*****************


برایت آرزوهای ساده می‌کنم؛ آرزو می‌کنم شب‌ها خواب‌های خوب ببینی و صبح‌ها سر حوصله ملافه‌های سفید را مرتب کنی، پنجره اتاقت را باز کنی و هنگامی که چایت را می‌نوشی آفتاب روی گونه‌ات بنشیند. آرزو می‌کنم به کسی که دوستش داری بگویی، دوستت دارم. آرزو می‌کنم کتاب‌های خوب بخوانی، آهنگ‌های خوب گوش کنی، عطرهای خوب ببویی، با آدم‌های خوب حرف بزنی و فراموش نکنی که هیچ وقت دیر نیست بودن چیزی که دوست داری باشی ... :)

*****************

کاش میشد زندگی تکرار داشت... لااقل تکرار را یکبار داشت... ساعتم برعکس میچرخید... و من برتنم میشد گشاد این پیرهن...  آن دبستان، کودکی، سرمشق آب...  پای مادر هم برایم جای خواب... خود برون میکردم از دلواپسی... دل نمیدادم به دست هر کسی...  عمر هستی، خوب و بد بسیار نیست... حیف هرگز قابل تکرار نیست!!!

*****************

اصلا عکس بعضی ها را باید قاب گرفت و به دیوار آویزان کرد! دقیقا جایی روبروی تخت خواب! که وقتی هر روز صبح چشمانمان را باز میکنیم؛ حالمان خوب شود! آنقدر غرق نگاهشان شویم که کسی نتواند نجاتمان دهد! بعضی ها که حتی عکسشان هم خوب میکند حال خراب ما را! یا اصلا؛ اصلا باید بعضی ها را قفل و زنجیر کنیم در دلمان! که نتوانند بروند؛ که بمانند و بمانند و بمانند! فقط بعضی ها می توانند حال خوش زندگی ما باشند! هوایشان را داشته باشیم تا هوای رفتن هواییشان نکند.

*****************

منتظر بودم بیایی، آمدی، من نیستم.. بی تو در هر حال، جز درحال رفتن نیستم. منتظربودم،بیایی تاببینی سالهاست... بی تو من آن کهنه فانوسم که روشن نیستم. کهنه فانوسی که قلب شیشه ای دارم، ولی... باد و باران خوب میدانند، آهن نیستم. شیشه ها از دست باد و باده دلگیرند و من.. چشم درراه توام ای مست و نشکن نیستم! خواب دیدم، روشنم کردی، ولی گفتی به ناز... خواب دیدی خیر باشد، من که این زن نیستم! آمدی دیدی که دارد می رود یک روح پیر... خوب می دانم گمان کردی که آن من نیستم!

*****************

حالم خوب است هنوز خواب می بینم ابری می آید و مرا تا سرآغازِ روییدن بدرقه می کند...

"سیدعلی صالحی"

*****************

چه بوی سیبی می آید تو آمده ای یا عید ؟ خواب می بینم یا خواب مانده ام...! حوای ِ جا مانده از بهشت آمدنت حال " آدم" را خوب می کند بودنت زمین را بهشت و حال عید را خوب تر میکند !

*****************

خوابهای خوب ما را نمی دیدند وهمیشه کنار بالش هایمان چشم بسته عبور می کردند نه بخاطر اینکه ما بیدار بودیم نه آنها زیادی خواب بودند

*****************

دیشب دوباره آمده بود به خواب من دیدار خوب تو تا کوچه های کودکی ام برد پا به پا شاد و شکفته ما فارغ از هست و نیست در کوچه باغ ها: سر خوش از عطر و بوی نسیمی که میوزید یک لحظه دست تو از دست من رها شد و خواب از سرم پرید


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی