استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل فریاد زدن عاشقانه + متن

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ب.ظ

تصاویر در کنار تکست های خیلی خاص معنادار، جملات تصویری جدید و عکس و متنهای جالب دخترونه راجع به فریاد عاشقی، دانلود عکس با کنایه های سفارشی، تصویرهای نوشته دار با نکته های خواندنی با موضوع فریاد عشق سر دادن برای پروفایل، جمله عکسهای فاز سنگین محشر با عنوان فریاد عاشق مخصوص متن پروفایل، طراحی شده مناسب با سلیقه های شما.


دُخترم به یاد داشته باش

آنکه دوستت داشته باشد

به خاطرت خواهد جنگید

و تو را به دست خواهد آورد

پس هیچ گاه به خاطر کسانی که به دروغ فریاد عاشقی سر می دهند

اَشک نریز...

"حاتمه ابراهیم زاده"


********************


عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست تا کَسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست...

********************

گریه زیاد نشانه نارحتی است؛ برای غمی بزرگ. اما اصلا گریه نکردن، حلقه زدن اشک در چشم و پایین نیامدن آن، فریاد زدن، گریه کردن بی اشک... نشانه ی بزرگترین غم دنیاست... آن هم برای عاشقی. راستی شما از کدام دسته اید...؟ به گمانم من نیز بزرگترین غم دنیا را به دوش می کشم... سخت است دلت گریه بخواهد اما مقابل دلت شرمنده باشی...

********************

می زنم حرف دلم را گرچه گوش تو کر است این همه خود خواهی و بی اعتنایی نوبر است جای من بگذار خود را لحظه ای ای وای من در نگاهم خیره ای فکر تو جای دیگر است من همیشه اولم در عاشقی اما چه سود هر طرف می ایستم آن سو برایت آخر است عشق پیرم کرده اما اشک هایم تازه است گوش کن شعر مرا اندیشه ی نو در سر است میل رفتن داری و حرف دل من ناتمام صبر کن دیوانه جان این بیت آخر محشر است یک درخت از ریشه خشکید آن یکی با اره مرد مرگ با فریاد از خاموش مردن بهتر است

********************

فریاد کن بگو که دل از دست داده ای در عاشقی نشانِ رضایت سکوت نیست!

********************

نازنینا مُلک دل تسخیر توست پای جان بی قید، در زنجیر توست آتشی اَفروختی بر جان من سوختی هم کفر و هم ایمان من جُرعه ای در جام هستی ریختی خاک ما با عشق خویش آمیختی عقل و هوش و دین و دل در دام توست بی قراران را قرار از نام توست عاشقی زارم درین ماه صیام فارغم از چون و چند ننگ و نام فارغم از کفر و دین و ماه و من با خیالت بی خبر از خویشتن هر سر مویم زند فریاد دوست کفر من، ایمان من، دیدار اوست مهدیه الهی قمشه ای

********************

گاهی اگر یادم کنی، دل می دهم بر یاد تو

قلبم تورا میخواهد و سر میدهد فریادِ تو

این دَم اگر یاری کند، جان را فدایت میکنم

شیرین اگر بامن شوی، من میشوم فرهادِ تو

هر جا که نامت بشنوم، غافل از حال خود شوم

حال مرا جا آورد، دیدارِ رویِ شادِ تو/ جان و دلم ویران شده

در این مسیر عاشقی

دل با همه ویرانی اش، هردم شود آبادِ تو

ای دل کمی آهسته تر برسینه با سنگت بکوب

گر با تو باشد میلِ او، خود میرسد بر داد تو،.

********************

زندگی را گر توانستی به کام یک نفر شیرین کنی... یا توانستی زمین تشنه ای را سرخوش از باران کنی... گر توانستی تو یک مرغ گرفتار از قفس بیرون کنی... یا توانستی که دیوار اسارت از بنا ویران کنی... گر توانستی به خوان رنگیت یک رهگذر مهمان کنی... یا توانستی بدون حاجتی هم ذکر آن یزدان کنی... گر توانستی لباس بی ریای عاشقی بر تن کنی... میتوانی آن زمان فریاد "انسان" بودنت بر کوی و بر برزن کنی...

********************

چه دریایی میان ماست خوشا دیدار ما درخواب... چه امیدی به این ساحل خوشا فریاد زیر آب... خوشا عشقو خوشا خونه جگر خوردم... خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن...

********************

دوش دیوانه شدم، عشق مرا دید و بگفت آمدم، نعره مزن، جامه مدر، هیچ مگو پاییز وقت خوب عاشقی ست. همه چیز برای یک رمنس هیجان‌انگیز مهیاست. یک روزهایی دلت می‌خواهد انرژی‌ات را، حس خوب زندگی‌ات را فریاد بزنی. حتی شده در قالب یک ظاهر نو. از کلاه و شال گرفته تا آویز و انگشتر. انگشترهای طرح برجسته ایمان، خطاطی اشعار ناب فارسی بر روی انگشتان شما هستند.

********************

فریاد کن بگو که دل از دست داده ای در عاشقی نشانِ رضایت سکوت نیست!


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی