استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل به دلم مونده + متن

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ


مشاهده می کنید یادداشت های تصویری به روز با تیکه های غم دار، با تیکه های غمگین بی نظیر، عکس های خیلی خاص حسرتی، متن های متنوع با موضوع به دلم مونده، استیکرهای معنادار دیده نشده، تصاویر همراه با تکست های معنادار ناب، جملات تصویری با مضمون امروزی و تصویرنوشته های غمگین، معرفی مجموعه تصویرنوشته های تلخ با طراحی های ناب با عنوان به دل ماندن برای پروفایل، ساخته شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


یه سری آرزوهام هستن که وظیفه شون

«به دل موندنه»...


******************


دام گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا، هیچکی نمیفهمه منو خستم از این حال و هوا، دلم گرفته ای رفیق جاموندم انگار از همه، ازحال این روزام برات هرچی بگم بازم کمه، کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار، واسه دوباره دیدنت بگو مونده چندتا بهار، هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم، یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

******************

تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم تو حتی از خودم بهتر خوبی هامو میشناسی نمیخوام چتر دنیارو که تو بارون احساسی

******************

به دلم مونده یه بار...یه روز یه جایی بگی میخوامت...:'-(

******************

نگاهم رو به سمت تو شبم آیینه ی ماهه دارم نزدیکتر میشم یه کم تا آسمون راه به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا من این آرامش محضو به تو مدیونم این روزا تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم تو حتی از خودم بهترغریبی هامو می شناسی نمی خوام چتر دنیا رو که تو بارون احساسی... خدایا دوستت دارم

******************

خواستن همیشه توانستن نیست؛ گاهی فقط داغ بزرگیست که تا ابد بر دل آدم میماند... مثل داغی که به دل من مونده. مثل آرزوم که به دلم مونده و شده حسرت. مثل حسرتی که به دلم مونده و احتمالا اونو با خودم به گور میبرم... آره.. خواستن همیشه هم توانستن نیست...

******************

یادش بخیر منم قبلا دوستایی داشتم که میمردم واسشون... ولی اون روزا مردن... روزایی اومدن که من حسرت یه روز عاشق بودن تو دلم موند. روزایی اومدن که من باید همش به گذشتم فکر کنم از اون روزا لذت ببرم روزایی اومدن که من اسم خودمم از عصه یادم رفت روزایی اومد که باید خاطراتو از عکسام مرور کنم....روزایی اومد که که.... فس کشیدن خیلی سخت شد.. خیلی خیلی سخت...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی