استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل رفیق خودمی + متن

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ب.ظ

انواع مختلف یادداشت های تصویری احساسی با طرح های زیبا، تصاویر کارتونی دوستانه، جمله عکسهای جالب و دوست داشتنی راجع به تو رفیق خودمی برای پروفایل، عکس و متن جذاب با گرافیک باحال، جملات تصویری  و مطالب جدید و قشنگ، استاتوس های معنادار خاص با موضوع رفیق خوب خودمی ویژه متن پروفایل، تصویرهای نوشته دار مخصوص با عنوان دوست خودمی طراحی شده مطابق سلیقه های شما.


عکس نوشته رفیق که داشته باشی


یه سنگ انداختم تو دریاچه...! جالب بود اصلا به روی خودش نیاورد که سنگی به سمتش پرتاب شده...!! یاد خودم افتادم که چه زود با یه حرف یا رفتار کوچیک ناراحت میشم...! از اون روز یادم موند که اگه آدم بزرگ باشه و عمیق، بزرگترین مشکلات رو هم در خودش غرق میکنه، نه اینکه خودش غرق مشکلات بشه... دریاچه باش رفیق...

******************

بغـــــــض دارم رفیق... دست هایم را میگیری... سرم را میچسبانی بر سینهَ ت؟ اجازه میدهی خیس کنم تنت را از اشک هایم ؟بغض دارم رفیق ...گوش میسپاری به هق هق هایم؟ مرا میبری به یک جایِ دور ؟دعوتم میکنی به یک آغوش؟ میشود آخرش هم اشک هایم را پاک کنی میخواهم برگردم به زندگی بغض دارم ، این روزا گریه شده کار هر شبم، خستم از همه چی، از زندگیم که منو بازی داد، از خودم که نتونستم بازی هاشو تحمل کنم ، از قلبم که اونقدر با قرص و دارو تپش هاشو اروم کردم ، از دردش که فقط با ارام بخش خوب میشه، خستم خیلی خسته...

******************

میدانی رفیق... نه زیبایم... نه مهربان... فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست... فقط برای خودم هستم...خوده خودم . . . صبورم و سنگین... سرگردان... مغرور... قانع... با یک پیچیدگی ساده... و مقداری بی حوصلگی زیاد... برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را... هیچ ندارم... راهت را بگیر و برو... حوالی ما توقف ممنوع است


******************

خسته ام. انبوهی از دردم رفیق..از خودم از زندگی سیرم رفیق..بیصدا در بی کسی ها گم شدم.اعتراف…دیگر کم اوردم رفیق!!!!!!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی