استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل منو دیوونه کردی + متن

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ

جمله عکسهای احساسی بی نظیر، تصویرهای نوشته دار عالی و زیبا با موضوع مرا دیوانه کردی برای پروفایل، عکسای جدید با مضامین غمگین با عنوان تو منو دیوونه کردی واسه پروفایل، تصاویر جالب با طرح های حرفه ای همراه تکست های غمگین، جمله ها و استاتوس های ناب عاشقانه راجب دیوونه کردن کسی، طراحی شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


تو با قلب ویرانه من چه کردی

ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با بال پروانه من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه من چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم

تو با حسرت شانه من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه من چه کردی

جهان من از گریه ات خیس باران

تو با سقف کاشانه من چه کردی...

*******************

توراحس میکنم هر دم... که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی... من از شوق تماشایت... نگاه از تو نمیگیرم.... تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار.... ولی... افسوس... این رویاست... تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم... تو با من مهربان بودی... واین رویا چه زیبابود.... ولی... افسوس... که رویا بود...

*******************

حیران شدم در کار تو، درمانده از رفتار تو... هم می گشایی پای را، هم قفل و بستم میکنی با من نگویی چیستی، اهل کجا یا کیستی... گاهی بلندم میکنی، گاهی تو پستم میکنی آتش زدی کاشانه را،بردی دل دیوانه را... هم شاد شادم ای صنم،هم غم پرستم میکنی بگرفته ای جان مرا، کردی به زندانت مرا... می بخشیم عالم به من، گه ورشکستم میکنی دل را به زاری می بری، اندر خماری می بری خوبم که آزردی مرا، آنگه تو مستم میکنی...

*******************

ببین عشق دیوانه ی من، چه کردی

در ابریشم عادت، آسوده بودم

تو با بال پروانه ی من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم

خماراست میخانه ی من، چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم

تو با حسرت شانه ی من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده ، با خانه من چه کردی

جهان من از گریه است خیس باران

تو با سقف کاشانه ی من چه کردی...

*******************

چه شد؟ای دل دیوانه هوایش کردی؟با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟ مدتی بود ک غافل شده بودم از عشق تو مرا باز گرفتار بلایش کردی؟او به احساس تو می زد لگد و اما تو سرمه چشم من از تربت پایش کردی؟رفته او با رقبار سر خوش و خندان لب و مست وای بر تو ک خودت را فدایش کردی

*******************

به اخمت خستگی در می رود، لبخند لازم نیست کنار سینی چای تو اصلا قند لازم نیست همیشـه دوستت دارم ـ به جان مادرم ـ اما تو از بس ساده ای، خوش باوری، سوگند لازم نیست به لطف طعم لبهای تو شیرین می شود شعرم غـزل را با عسل می آورم ، هرچند لازم نیست مرا دیوانه کردی و هنوز از من طلبکاری بپوشان بافه های گیسویت را، بند لازم نیست" به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را "عزیزم! بس کن، از این بیشتر ترفند لازم نیست فدای آن کمانهای به هم پیوسته ات ، هر یک ـ جدا دخل مرا می آورد پیوند لازم نیست 

*******************

به تو گفتم منو عاشق نکن دیوونه میشم

منو از خونه آواره نکن بی خونه میشم

خطر کردی نترسیدی منو دلداده کردی

تو کردی هرچی با این ساکته افتاده کردی

دیگه از کوچه ی من راه برگشتن نداری

منم دوست و منم دشمن کسی جز من نداری

به تو گفتم اگه مستم کنی مثل پرنده

دیگه از من نپرس مستی عاشق چون و چنده

چنان دلسوخته میزنم به اسمت زیر آواز

که آوازه ی من راه فرارت رو ببنده به تو گفتم، نگفتم؟

*******************

چه بی احساس رد میشی چه با احساس میخندی فقط رو زندگی من داری چشماتو میبندی به تو نزدیکتر میشم تو از من دورتر میشی دارم دیوونه تر میشم داری مغرورتر میشی هنوزم پای تو گیرم هنوزم رو تو حساسم یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم کسی حال ِ منو جز تو نه میدونه نه میپرسه نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه

*******************

دیدی میگفتم یه روز میری... که دیگه برنگردی... تو که میخواستی بری... چرا منو دیوونه کردی؟!... چرا دوسم نداری... دیدی اشکام روی گونم میریزه چیزی نگفتی... دیدی چشم یه غریبه بدجوری دلترو برده... دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام میافتی... دیدی حتی یه دقیقه نمیمونی قبل رفتن... آخه خسته شدم آخه، بس که قلبمو شکستن... آخه اینم ندیدی...!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر




نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی