استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل جهل مردم + متن

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ

جملات تصویری عمیق، جمله عکسهای فاز سنگین و زیبا برای سفارشات شما، مطالب و یادداشت های تصویری آموزنده و خیلی خاص با موضوع جهل مردم مخصوص پروفایل، دانلود انواع جدیدترین عکس در کنار متن های معنادار، تصاویر متن دار متنوع، جمله هایی با تیکه های به روز با عنوان جاهلیت برای متن پروفایل، گالری بهترین تصویرهای نکته دار تلخ، تصویرهای بی نظیر همراه با تکست های زیبا، جمله های جالب و بامعنی راجب داشتن جهالت، طراحی شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


عکس پروفایل جهل


آدمی با جهل خود تنهاست...


******************


جهالت معصومیت نیست

یک گناه است!


******************


خدایا! مرا، از همه‌ی فضائلی، که به کارِ مردم نیاید، محروم ساز! و به جهالتِ وحشیِ معارفِ لطیفی، مبتلا مکن که، در جذبه‌ی احساس‌های بلند، و اوجِ معراج‌های ماوراء، برقِ گرسنگی را، در عمقِ چشمی، و خطِ کبودِ تازیانه را، بر پُشتی، نتوانم دید!..."

******************


سه چیز است که هر کس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى رسول خدا! آنها کدامند؟ فرمودند: بردبارى که به وسیله آن جهالت نادان را دفع کند، اخلاق خوش که با آن در میان مردم زندگى کند و پارسایى که او را از نافرمانى خدا باز دارد .

******************

شاهکار مولانا در تقسیم بندی انسانها آنکس که بداند و بخواهد که بداند خود را به بلندای سعادت برساند... آنکس که بداند و بداند که بداند اسب شرف از گنبد گردون بجهاند... آنکس که بداند و نداند که بداند با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند... آنکس که نداند و بداندکه نداند لنگان خرک خویش به مقصد برساند... آنکس که نداند و بخواهد که بداند جان و تن خود را ز جهالت برهاند... آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند... آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چنین جانوری زنده بماند.


******************

روزی که مردم بفهمند: هیچ چیز عیب نیست، جز قضاوت و مسخره کردن دیگران. هیچ چیز گناه نیست، جز حق الناس... هیچ چیز ثواب نیست، جز خدمت به دیگران... هیچ کس اسطوره نیست، الا در مهربانی و انسانیت... هیچ دینی با ارزشتر از انسانیت نیست..... هیچ چیز جاودانه نمی ماند، جز عشق....... هیچ چیز ماندگار نیست، جز خوبی و بدی.... هیچ سعادتی بالاتر از آگاهی نیست.... هیچ دشمنی خطرناکتر از جهل نیست... زمین تبدیل می شود به بهشتی سراسر عشق و مهربانی..... به اُمید آنروز... (عبید زاکانی) 

******************

ای عقل خجل ز جهل و نادانی ما درهم شده خلقی، ز پریشانی ما بت در بغل و به سجده پیشانی ما کافر زده خنده بر مسلمانی ما...


******************

تا وقتى جَهل، حاکم بر اندیشه آدمیان است، بُت ها تغییر مى کنند، اما بُت پرستى همچنان ادامه دارد...!!!

******************

جهل مرگو زنجیر کرد، ارزشِ فرصت رو به تحلیل رفت آیینه بی جیوه شد، شیشه شد بازتابو باخت آه، مرگو کُشت آرمانو ساخت ساعت ایستاد، زمان عطیقه شد، خوابِ آرامش توو تخت ابدیّت بیمه شد تووی وهم سایه از بی برگیِ درخت غافل موند، جهانش بی میوه شد آی باد، صدایِ زوزه یِ کفشت، میاد توو کوچه یِ مغزم تو هم مثلِ من تبعید شدی میونِ این جهان آی، بچرخ میونِ بوته ها ،آی پیدا کن بذرِ این جهانو باد بشکن، حبس و بندِ مرگو، این ابدیّت داره میکُشه انسانو آی باد…

******************

جهالت بیش از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!

"چارلز داروین"

******************

انسان اشتباه میکند این خطاست اشتباهش را جایز میداند این حماقت است به اشتباهش عادت میکند این جهالت است عادتش را باور میداند این خیانت است باورش را بر دیگران حکم میکند و این جنایت است

******************

به وسعت دیدتون بیافزایید، دنیا با دید و نگرش درست انسان ساخته میشه و با کوته بینی و جهل نابود، دنیاتونو مثل دنیای دیگر بازنده ها نسازید...

******************

ابتذال اتفاق افتاد، اونجا که جهانش شد آرمانش دید که مالامالِ از دروغ، دلش گرفت از غروب حقیقتو رنگ کرد با طلوع خُنکای سایه داشت اهمیت میگرفت، کم کم جهانش رنگِ ابدیّت میگرفت جهل مرگو زنجیر کرد، ارزشِ فرصت رو به تحلیل رفت آیینه بی جیوه شد، شیشه شد بازتابو باخت آه، مرگو کُشت آرمانو ساخت ساعت ایستاد، زمان عتیقه شد، خوابِ آرامش توو تخت ابدیّت بیمه شد تووی وهم سایه از بی برگیِ درخت غافل موند، جهانش بی میوه شد...
******************

اکثر انسانها حتی جسارت دور ریختن لباسهایی که مدتهاست بدون استفاده در کمدهایشان آویخته شده را ندارند، بعد از آنها توقع داریم که باورهای غلطی را که قرن هاست در ذهنشان زنجیر شده است به راحتی کنار بگذارند و دور بریزند...!!! «جهل» نرمترین بالشی ست که بشر میتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد!


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی