استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل مردد بودن + متن

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

طراحی بهترین تصویرهای نوشته دار فاز غم، دانلود انواع تصویرهای تکست دار جدید شاعرانه با موضوع آدمهای مُرَدَّد برای پروفایل، جمله عکسهای زیبای غمگین با عنوان مردد شدن واسه متن پروفایل، استیکرهای دیده نشده، عکس با متن سفارشی سنگین و تلخ و استاتوس های ناب و خواندنی، تصاویر در کنار یادداشت های ادبی معنادار راجع به مردد بودن، ساخته شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


با یقین آمده بودیم، مردد رفتیم!


عکس پروفایل مُردد بودن


مردد مانده ام، مترسک وار، میان مزرعه ی آدم ها، لای این همه صورتک، جز قار قار کلاغکی، جیک جیک گنجشکی نمی نوازد، چاهسار گوش را نه دستی بر شانه دارم، و نه عشقی در دل، عشق اندوه بزرگیست تلخ تر از عشق به جهان نیست غمی...

****************

کاج های زیادی بلند. زاغ های زیادی سیاه. آسمان به اندازه آبی. سنگچین ها، تماشا، تجرد. کوچه باغ فرا رفته تا هیچ. ناودان مزین به گنجشک. آفتاب صریح. خاک خوشنود. چشم تا کار می کرد هوش پاییز بود. ای عجیب قشنگ ! با نگاهی پر از لفظ مرطوب مثل خوابی پر از لکنت سبز یک باغ، چشم هایی شبیه حیای مشبک ، پلک های مردد مثل انگشت های پریشان خواب مسافر ! زیر بیداری بید های لب رود انس مثل یک مشت خاکستر محرمانه روی گرمای ادراک پاشیده می شد. فکر آهسته بود. آرزو دور بود مثل مرغی که روی درخت حکایت بخواند.

****************

هروقت بین دوتا انتخاب مردد بودی شیر یا خط بنداز مهم نیست شیر بیفته یا خط مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه یه دفعه بفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته، یا خط!

****************

دُرُس همزاد هم بودیم دو تا شاعر، دو تا تنها پُر از دلشوره یِ بودن میونِ حجم رفتن ها یکی درگیر بی وزنی که از دستش غزل واشه ترانـــــه قالبِ من بود که عشقم تو دلش جاشه چقد سخته که تو دنیا دلت با دختری باشه که پیشش رابطت حسِ برادر خواهری باشه دوباره غرق ماتم شی که شاید از دلت رد شه نفهمه عاشقش بودی واسه رفتن مردد شه نشه چیزی بگی وقتی میگه هرلحظه داداشی سکوتت منطقی میشه باید داداش اون باشی

****************

می خندم تو مست میشوی حتی بایک فنجان قهوه که از خطوط ته آن خبر نداری می خندم با اینکه میدانم تمام خطوط های موازی از ته فنجان من می گذرند تو ،سرخی جا مانده بر لب فنجان را می بوسی احساس می کنم آن اتفاق ناگزیر اتفاق افتاده است پیش از آن که تو شمع روشن کنی و عود بسوزانی یک دنیا بوسه حرامم کنی با چشمانی که بین عسل وفروردین مردد است برایم فال فروغ بگیر من به خیانت عادت ندارم اما مگر میشود به این لحظه گفت نه ؟

"نیلوفر لاری پور"

****************

گیرم زمانه آنچه که باید نمی دهد

گیرم زمانه بدتر از این بد نمی دهد

گیرم تمام دار و نداری که داشتم از من گرفته است و مجدد نمی دهد

گیرم به جای هر چه که پرسیده ام از او با من به غیر پاسخ شاید نمیدهد

این غصه ها برای دلم خیر مطلق است وقتی خدا به بنده ی خود بد نمی دهد

با این همه به معجزه باید امید داشت باران گلی به خاک مردد نمی دهد.

"علی حیات بخش"

****************

او کوچ نشین بود نیامد که بماند رفت و به دلم زخم چنان زد که بماند" من سخت که دلبسته شدم اوبه گمانم وابسته شد اما نه درآن حد که بماند" میرفت و دل ساده ام آنقدر به خود گفت شاید که مردد شده شاید که بماند" دیروز خدا خواست به من عشق ببخشد امروز هم ای کاش بخواهد که بماند" تکرار همین خاطره ها داغ دلم شد داغی که بماند که بماند که بماند"

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی