استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل آدمهای کمرنگ + متن

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

دانلود انواع طراحی شده جملات تصویری تیکه دار تلخ ، جمله عکسهای سفارشی خاص با طعنه های جدید با موضوع کمرنگ شدن آدمها، انواع مختلف تصویرهای خیلی زیبای درخواستی، عکسای تکست دار بی نظیر و عالی، یادداشت های تصویری شیک با نکته های خواندنی راجع به دوست های کمرنگ در زندگی مخصوص پروفایل، عکس با متنهای جذاب در طرح های به روز و متنوع با عنوان کمرنگ شدن عشق تهیه شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


من کسایی رو دوست دارم که خودشونو تو زندگیم پررنگ تر میکنن

نه کسایی که فکر میکنن اگه کمرنگ باشن میفتم دنبالشون

من نیازی به همچین آدمایی ندارم...!


********************


فاصله ها هیچ وقت علاقه رو کمرنگ نمیکند... فقط دلتنگی رو پر رنگ میکند...

********************

 پرسید: قافیه چیه؟! گفتم: مثلا شما آخر مصراع اول که "کمرنگ" میشى ما مجبور میشیم آخر مصراع دوم "دلتنگ" بشیم.

********************

ضعیف باش کوچک باش کمرنگ باش اما خودت باش اصل باش. کپی 200 تومن بیشتر نیست...

********************

خاطره ها هیچوقت پاک نمیشوند شاید کمرنگ شوند اما هیچوقت پاک نمیشوند. درگوشه ای از ذهنت باقی میمانند

********************

آدم‌ها گاهی می‌شکنند و این طوری نیست که شکستن‌شان صدای تِق داشته باشد و همه بفهمند فلانی، فلان ‌روز ،فلان ‌جا، شکست . شکستن آدم‌ها را شاید فقط بشود دیـد از خنده‌هایی که وسط جمع تحویل اطرافیان می‌دهند، یا حتی توی آینه به خودشان، شاید هم از قیافه‌شان که کمرنگ‌تر می‌شود شکستن آدم‌ها را نمی‌شود شنید، می‌شود دید، که فلانی نه دیگر مثل قبلش و نه دیگر مثل خودش، مثل هیچ کدام نیست.

********************

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد سالها رفت و دل من سنگ نشد ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد

********************

چایی که سرد میشه روش آبجوش میریزن گرم میشه... درسته، گرم میشه اما کمرنگ میشه رابطه ام همینه... میشه دوباره زندش کرد اما نه مثل اول! مواظب رابطه ها باشید. که لازم نشه آب داغ روش بریزید...

********************

بر حاشیه ی خیابان کوچک تر می شوی کمرنگ تر نمی بینمت. چه خوشبخت اند تمام عابران کوچه ی بعدی! و بعد به خودم که می آیم به یک یه یکِ عابران همین کوچه به چشم احترام می نگرم! شاید کسی عاشقت باشد که رشته های حسادتش من ِ این لحظه را به تو وصل کند!

********************

هستی اما کمرنگ... حرف میزنی اما تلخ... محبت میکنی اما سرد... چه اجباریست دوست داشتن من؟

********************

کنارت نبودم حواسم بهت بود از عمق وجودم حواسم بهت بود همیشه برای تو دلتنگ بودم تو اون لحظه هایی که کمرنگ بودم حواسم بهت بود...

********************

من عاشق این عشق پر احساسم این رابطه خاصم و این قلبی که مینازه به عشقت از قدم زدن بدم اومده از همه خیابونا خسته شدم چشمامو بسته بودم رو همه چیز تا تورو دیدمو وابسته شدم همه احساسم مثل سنگ شده بود واسه خودم دلم تنگ شده بود تا تور دیدمو دنیام برگشت جز تو هر ادمی کمرنگ شده بود من عاشق این عشق پر احساسم این رابطه خاصم و این قلبی که مینازه به عشقت


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی