استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خوش برخورد بودن + متن

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ب.ظ

عکس و متنهایی با طعنه های امروزی و جالب، استاتوس های بی نظیر معنادار با موضوع آدمهای خوش برخورد برای پروفایل، انواع مختلف تصویرهای جمله دار با تیکه های مناسب و تکست های خواندنی آموزنده، جمله عکسهای فوق العاده زیبا راجع به خوش برخورد بودن واسه متن پروفایل، عکس در کنار متنهای جذاب و بامعنی عنوان دختر و پسر خوش برخورد، طراحی شده مناسب خواسته های شما عزیزان.


دختری که خوش برخورده

ممکنه جوری تربیت شده باشه

که آدما رو فارغ از جنسیتشون ببینه

الزاماً عاشقتون یا یه دختر بد نیست...


****************


با همه خوش برخورد باشید با بعضی دوست باشید و فقط به یک نفر اعتماد کنید خودتان

****************

رمز موفقیت در زندگی سه‎ها قدرت بیان و ابراز وجود است. اینان در وجهه مثبت، افرادی صادق و صمیمی، الهام گیرنده، شاد و خوش برخورد، دوست طلب و اجتماعی هستند. و اگر استعداد خود را به مار بگیرند، سخنران خوبی خواهند بود. سه‎ها در وجهه منفی، افرادی ناامید بیش از حد حساس اهل انتقاد و گله شکاک و بعضاً دچار حالانت افسردگی هستند. اینان عموماً خود را منطقی و باهوش و متعادل جلوه می‎دهند تا ترس درون، شک و افسردگی خود را پنهان کنند.

****************

می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد ✔شما گوش نکنید چون اگر چنین بود، از منش و شخصیت هیچکس چیزی باقی نمی ماند هر کس هرچه به سرت آورد فقط خودت باش نگذار برخورد نادرست آدمها، اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند. اگر جواب هر جفایی ، بدی بود که داستان زندگی ما خالی از آدمهای خوب می شد... ❤مهربان باش در حد تعادل❤ ️

****************

مطمئن باش... چیزی مثل برخورد خوب روی آدم ها تأثیر ندارد...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی