استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل امتحان دادن در زندگی + متن

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ب.ظ

انواع تصاویر متن دار بکر، بهترین تصویرنوشته های به روز معنادار با موضوع امتحان سخت زندگی، عکس های سفارشی گوناگون همراه با متن های خواندنی جدید، جملات تصویری ادبی و تصویرهای غمدار راجع به امتحان های زندگی ویژه متن پروفایل، مجموعه عالی از تصاویر در کنار تکست ها و شعرهای خاص و جمله های درخواستی بامعنی، معرفی یادداشت های تصویری مختلف فاز سنگین راجب امتحان زندگی برای پروفایل، دانلود جمله عکسهای ناراحت با عنوان امتحان زندگی طراحی شده مناسب با سلیقه های شما عزیزان.


ای زندگی بردار دست از امتحانم...

چیزی نه میدانم

نه میخواهم بدانم...!

"فاضل نظری"


*******************


این امتحان زندگی بزرگترین عیبش اینه که:

اگر چیزی ام بلد نباشی تا آخر جلسه باید بشینی...

*******************

خدایا خانه ام رامی لرزانی ایمانم دلم تقوایم و امیدم را نلرزان، به من رحم کن به سنگینی گناهانم نظر نکن که من از شرم نتوانم دستانم را به دعا بلند کنم من به وسعت رحمتت امیدوارم، بارالها به امتحان سخت مبتلایم نکن میترسم قبول نشوم مستحق عذابم نکن، من زندگی و مرگ باعزت را از تو میخواهم میگویند خانه ام سست است من فقط با توکل به تو زیر سقفش میخوابم پس ناامیدم نکن مرا و همه کسانم را به حال خود وامگذار. پناهمان باش که تو بزرگترین پناهنده ای

*******************

زندگی کردن چون مجموعه ای ست از لایه های زیرین یک سازنده گی عاشقانه ایست که دوباره و دوباره در طول زندگی بازسازی می شود اینرا زمانی باور می کنی که آنرا امتحان کرده باشی!!!" .

*******************

به زندگی فکر کن ولی برای زندگی غصه نخور، دیدنِ حقیقت است ولی درست دیدن فضیلت، ادب خرجی ندارد ولی همه چیز را میخرد، زندگی معلم بی رحمیست که اول امتحان میکند و بعد درس میدهد، با شروع هر صبح فکرکن تازه به دنیا آمدی، مهربان باش و دوست بدار شاید که فردایی نباشد.

*******************

همه ی زندگی آدم ، امتحان است. هدف همه این امتحان ها هم اخراج تکبر از قلب است...

"استاد پناهیان"

*******************

گاهی که زندگی بهت سخت میگیره شاید منظورش این باشه که تو میتونی خلاف جهت آب شنا کنی. میتونی از مسیر دیگه ای به هدفت برسی. امتحان کن… از راهی برو که روندگانش کم هستند….

*******************

(امتحان) با اینکه زندگی شان تعریفی نداشت، اما بیشتر دلهاشان سپید بود، خدا آمد و دستی بر زندگیشان کشید و تکانی به آنها داد; تا ببیند بعد از آن، چند نفر سپید می مانند.

*******************

زندگی یه کتابه که هر روز یه صفحه جدید ازش باز میشه مثل کتاب درس که میخونیش و میری جلو و صفحات قبلی فراموشت میشه و شب امتحان مجبوری صفحات قبلیش رو دوباره بخونی زندگی هم همینطوره همیشه باید گذشته رو مرور کرد چه تلخ چه شیرین

*******************

زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست، امتحان ریشه هاست.! ریشه هم هرگز اسیر باد نیست

*******************

وقتی دائم بگویى گرفتارم؛ هیچ وقت آزاد نمیشوى، وقتی دائم بگویى وقت ندارم، هیچوقت زمان پیدا نمی کنی، وقتی دائم بگویى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیاید! وقتی صبحهااز خواب بیدار میشویم دوانتخاب داریم: برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم، یا بیدار شویم و رویاهایمان را دنبال کنیم. انتخاب با شماست! وقتی در خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند! وقتی ناراحتی جواب نده! وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر! زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست، امتحان ریشه هاست.

*******************

زندگی اَم را دوست دارم چون خوشبختم.خوشبختم چون انتظار زیادی از دیگران ندارم، همین که یک خانواده دارم و تلخی و شیرینی های زیادی در زندگیم دارم و سرنوشت یک نواختی ندارم،بسه.همین که خدا رو دارم هر روز که بزرگترمیشم حس می کنم انسان کامل تری شدم و بیش تری به خدا نزدیک شدم برام بسه خدایا با تمام وجود دوستت دارم بااینکه این روز ها امتحان زندگی خیلی سخت تر شده اما هر سوالی را که در امتحان زندگی جوابش را میدهم حس می کنم بیشتر عاشقت شده ام خدا جان...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی