استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل من سفر میرم + متن

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دانلود جملات تصویری سفارشی فوق العاده و جمله عکسهای دیده نشده جدید غمگین با موضوع دارم میرم سفر برای پروفایل، انواع عکسای فاز غم با عنوان به سفر می روم واسه متن پروفایل، مجموعه بهترین تصویرهای جمله دار با تیکه های ناب همراه با تکست های تلخ و استاتوس های بی نظیر راجع به رفتن به سفر، تهیه شده مطابق با خواسته های شما عزیزان.


عکس نوشته میرم سفر


می روم بلکه مرا این سفر آرام کند...


**********************


می روم خسته و افسرده و زار

سوی منزلگه ویرانه ی خویش

به خدا می برم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه ی خویش

می برم، تا که در آن نقطه ی دور

شستشویش دهم از رنگ گناه

شستشویش دهم از لکه ی عشق

زین همه خواهش بیجا و تباه

عاقبت بند سفر پایم بست...

می روم خنده به لب خونین دل :) ...

**********************

عاقبت بند سفر پایم بست می روم خنده به لب خونین دل می روم از دل من دست بدار ای امید عبث بی حاصل

"فروغ فرخزاد"  

**********************

بــه سفــر مــی‌روم، امــا ، بــا بــال‌هــای زخــمی پــرنــده‌ای، کــه نــه بــه مقصــد مــی‌رســانــدم؛ نــه دوبــاره، بــه خــانــه . . .

**********************

خواب دیدم از تو دور شدم وای که عجب خواب بَدی گفتم بیا با هم بریم، گفتی که راهو بَلدی هر چی صدات کردم نرو اما به جایی نرسید یکی یه جا فریاد می زد، دیوونه از قفس پرید صبح که رسید بیدار شدم، دیدم یه نامه روی در نوشته بودی که سلام، مدتی رو میرم سفر

**********************

هوا ابریو من با چشمای تر...

دوباره بدون تو میرم سفر شبیه یه تصویر بی حسو حال...

دوباره بدونِ تو میرم شمال

**********************

بار سفر می بندم و میروم ز این دیار

دیگر ندارم امیدی به دیدن روی یار

جای دیگر، درآغوش دیگری لم داده

ز من دل کنده و به دیگری دل داده

بار سفر می بندم و میروم ز این دیار

نمی خواهم ببینم با دیگریست یار

گرچه فراموشی سخت است و جان فرسا

ولی باید کنار آیم با این درد تن فرسا

**********************

منی که خسته ام هنوز از سفرسیر نشده ام. گاهی سفر برای رسیدن به مقصد نیست که نیست... که نیتش را فرار از مبدا در دلم می کارد.این تنها میوه ایست که طی فصلهای زندگی بدون باغبان در باغچه دلم عمل آمده اما هر جا میروم انگار همانجایی ام که باید باشم و این یعنی اینکه هنوز سوار چرخ و فلک زندگیم

**********************

دیگر از این شهر میخواهم سفر کنم چمدانم را بسته ام اگر خدا بخواهد امروز میروم نشسته ام منتظر قطار اما نه در ایستگاه روی ریل قطار!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی