استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل ناامید نیستم + متن

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ

گالری جمله عکس های معنادار راجب ناامید نبودن واسه متن پروفایل، تکست هایی با تیکه های ناب و آموزنده، و استاتوس ها و یادداشت های تصویری انرژی دار با گرافیک خیره کننده با مضمون ناامید نیستم برای پروفایل، انواع تصویرهای نوشته دار شاد و عاشقانه با طراحی خاص با موضوع من ناامید نیستم، آماده شده طبق خواسته های شما عزیزان.


من نومید نیستم

ز امید وصال تو...


*******************


مَن نااُمیـد نیستــم!!! هَـر شب پُـر از اُمیـد میخوابـم... هَـر شب میخوابـم بـه اُمید اینکــه دیگــر بیدار نشوم...!!!

*******************

از زندگی ناامید نیستم، زیرا خدایی که به خاطر لبخند گلها، آسمان را میگریاند، حتما به خاطر لبخند من هم کاری خواهد کرد...

*******************

خدایـــــــا... از تو معجـــــزه میخواهم معجـــــزه ای بزرگ در حد خـــــدا بودنت تو خـــود بهتر میدانــــی معجـــــزه ای که اشک شوقــــم را جاری کند ناامیـــــــد نیستم فقط دلتنگــــــــم...!

*******************

سهممن از تـــــــــــو عشق نیست، ذوق نیست، اشتیاق نیست همان دلتنگی بی پایانی ست که روزهــــــــــــــا دیوانــــــــه ام می کند و شبها حیرانم! امشب هم گذشت... تو در خواب ولى من بدون خواب... باز هم ناامید نیستم... و مثلِ همیشه برای تو می نویسم... فقط تو...

*******************

خدایـــــــا... از تو معجـــــزه میخواهم معجـــــزه ای بزرگ در حد خـــــدا بودنت تو خـــود بهتر میدانــــی معجـــــزه ای که اشک شوقــــم را جاری کند... ناامیـــــــد نیستم فقط دلگیرم...!

*******************

خدایا امشب دلم معجزه می خواهد، معجزه ای درحد خودت نه در شان من گنه کار، معجزه ای که اشک شوق را از دیدگانم جاری سازد... ناامید نیستم، بسیار دلتنگم!

*******************

امشب هم گذشت... تو در خواب ولى من بدون خواب... باز هم ناامید نیستم... مثلِ همیشه برای تو می نویسم... تو به نیت هر که دوست داری بخوان…

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی