استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل یه روز میاد + متن

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۳۵ ب.ظ

جمله عکسهای کارتونی جملات تصویری امیدوارانه و متنهای خیلی زیبا، راجب یه روز میاد که واسه متن پروفایل، تصاویر و تکست های خاص سفارشی، استاتوس و یادداشت های تصویری فوق العاده قشنگ غمدار درباره آمدن یک روز ویژه پروفایل، انواع تصویرهای نوشته دار بی نظیر با تیکه های جالب با موضوع یک روز می آید، طراحی شده طبق سلیقه های شما عزیزان.


یه روز میاد...

اونی که دلتو شکست و دوستِت نداشت، اونی که دوستت دارماتو باور نکرد، اونی که خیلی اذیتت کرد، اونی که براش مهم نبودی، اونی که حرفای بدش که بهت میزد و براش مهم نبود،

اونی که میدونست ناراحتی ولی کاری نکرد، اونی که دید داری گریه میکنی ولی ارزشی نداد

«پشیمون میشه»،

دلش برای عشق پاکت تنگ میشه،

برای بدی هایی که در حقت کرد،

دوس داره برگرده کنارت

اما تو دیگه اون آدم سابق نیستی

نیستی که نیستی :(


*****************


یه روز هوای دلت گرم و سبز و تابستونی میشه، یه روز دونه دونه برگ های پائیزی دلت میریزه و زیر پا محو می شه، تو یه روز سرد و یخبندون دنبال یه آغوش گرم می گردی، یه روز هم بهار میاد جوونه می زنی، شکوفه میدی،عید می شی. سنبل و بنفشه سرتاسر خیابون های سنگی و سیمانی رو پر می کنه... اساس دنیا رو چهار دوره مقدر شده، و روزی هر کسی به اندازه و حساب شده ست.

*****************

یه روزی میاد که دیگه بعدش مهم نیست فردایی در کار باشه یا نه... اون ‌روز یا خیلی خوشبختی یا خیلی بدبخت!

*****************

یه روزی میاد که بهت ثابت میشه من مثل بقیه نبودم ولــی اون روز تو بــرام مثل بقیه ای...

*****************

عاقبت ظلم تورو یه روز تلافی میکنم اشکامو پاک میکنم با دل تبانی میکنم

میاد اون روزی که تو قهر دلم رو ببینی چشماتو باز بکنی حقیقت و خوب ببینی

میاد اون روزی که من نامه هاتو پاره کنم میاد اونروزی که من غم دلمو چاره کنم

اگه اون روز برسه منم برات ناز میکنم با غم و غصه و دردم تورو غمساز میکنم

اگه دل تاب بیاره منم به اون روز میرسم روی ابرا میشینم به اسمون ها میرسم

تو میخوای تا میتونی دل منو خون بکنی با رقیبام بشینی منو تو دیوونه کن

اما هر روز خوشی تنگ غروبی هم داره شبای سر و سیاه صبح سپیدی هم داره...

*****************

تو دنیای من آدمایی هستن که خیلی راحت میتونن همه چیو به نفع خودشون تموم کنن میتونن حرفی رو که زدن پس بگیرن قولی رو که دادن زیر پا بذارن میتونن چیزی رو که هدیه دادن پس بگیرن حتی میتونن اون هدیه رو دوباره بدن به یکی دیگه اما.... نمیدونن وقتی دلی رو شکستن تمام دنیارو هم بیارن آسمونم زمین بیاد، دیگه اون دل، دل نمیشه.. نمیدونن یه روز میاد ک اول اسمشون مینویسن مرحوم.....

*****************

یه روز میاد که صفحه آخر زندگی مینویسیم تمام

اون روز روزیه که انتظار تموم بشه.


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی