استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دلخور نباش + متن

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

طراحی انواع تصاویر متن دار بی نظیر، استاتوس های مختلف با عنوان دلخور نباش ازم، جمله عکس هایی با طرح های کم نظیر و بسیار زیبا و مطالب جدید تصاویر همراه با تکست های احساسی، جمله های قشنگ دوستانه راجع به دلخور نشو برای پروفایل، دانلود عکسهای ویژه ی جذاب و تصاویر همراه با تکست هایی با مضامین عاشقانه و جملات تصویری به روز، یادداشت های تصویری متنوع در کنار متن های عالی و به درد بخور با موضوع از من دلخور نباش واسه متن پروفایل، ساخته شده مخصوص سفارشات شما عزیزان


دلخور نباش

تمام آدم ها یک روز، یکجا رنگ می بازند  و عوض می شوند...!

تو خودت باش؛ مهربانی ات، تو را ممتاز می کند...

حتی اگر دیگران سیاستمندی زیرک شوند...!

تا بوده، همین بوده... دلخور نباش! خودت باش!


*****************


نگران آیندتی دلشوره داری تو هر حالتی نمیدونی چی خوبه چی بد نمیدونی چکار باید کرد مسیرت از سنگ پر میشه دلت ی وقتایی دلخور میشه از این و اون... اما بدون... که هر چی که باید اتفاق ببیفته میفته یه روزی..نگران نباش..به خط های مستقیم مسیرت خیره شو هیچ وقت اسیر پشت سر نشو تو خاطره نرو... مثل باد از کنار آدما رد شو بزار پشت سرت بگن بهم این دیوونه رو... فقط تو خلوت بگو با خودت بگو بگو هر سقوط یعنی شروع پروازم تموم دنیا اگه دست به دست هم بدن سر راه تو یه سد باشن بازم...

*****************

از من دلخور نباش! من خیلی وقتها خودم نیستم اما تا دلت بخواهد، تو در من هست...

*****************

باور کن که امروز روز آخر است...! فراموشت میکنم...! دیروز هم روز آخر بود... دلخور نشو...! من در مورد تو عجیب بد قولم...! تو تمام منی...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی