استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل باران پاییزی + متن

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

انواع جمله عکسهای زیبا و تصویرهای نوشته دار مناسبتی جدید، یادداشت های تصویری بی نظیر با موضوع آمدن باران پاییزی مخصوص پروفایل، دانلود بهترین جملات تصویری خاص با مضمون های احساسی درباره بارون پاییزی واسه متن پروفایل، بهترین جمله های کوتاه احساسی، تصاویر عاشقانه طراحی شده همراه با تکست های فوق العاده زیبا و به روز با عنوان بارون پاییزی، ساخته شده برای شما عزیزان.


پاییز دکوراسیون پاییزی می خواهد با ورود به فصل پاییز، خانه نقش خود را بیشتر نمایان می کند. چون به دلیل برف و باران و باد و همچنین ریزش برگ های رنگارنگ پاییزی، مردم اکثر اوقات فراغت خود را در خانه می گذرانند. پس باید دکوراسیون داخلی تان در فصل پاییز بسیار جذاب تر و صمیمی تر از قبل چیدمان شود.

*****************

گفته بودی عاشق باران پاییزی شدی وای! من دارم به باران هم حسودی می‌کنم...

*****************

زیر باران مینشینم چایی ام را زیر باران میخورم! حس خوبی دارد این باران پاییزی ولی؛ کاش من تنها نبودم دست در دست نگارت خیس باران خنده هایِ از ته دل؛ آه... چیز دیگریست!

*****************

آخ اگر که شبی از شب هایِ پاییزی پاریس یا مسکو یا تهران یا چه می دانم هر جهنّم درهّ ی دیگری، مثل دُمِ اسب، باران ببارد و او چترش را در خانه جا گذاشته باشد و تو هم دیر سر قرار رسیده باشی و او زیر چتر دیگری تا خانه اش برگشته باشد! ... قسم به سختِ سرمایِ سه شنبه شب ها در باران، که تنها ایستاده بودی و غصّه می خوردی...

"عبدالحمید ضیایی" از کتاب"بصیرت های بیهوده"

*****************

دلم باران سرد صبح پاییزی هوس دارد، که نم نم میرسد از راه و عاشق میشود شهری...

*****************

تنهایی مثل باران پاییزی وسوسه قدم زدن است در خیابان… که می روی و باز می گردی و تازه می فهمی، خیس شده ای تا مغز استخوان هایت!

*****************

بی تو این ثانیه ها،حس غریبی دارد بغض نمناک دلم، حال عجیبی دارد رفتن مبهم تو،تلخ ترین حادثه است رنگ دلتنگی من، رنگ نجیبی دارد گفته بودی دل تو، از غم من میگیرد گفتنت نیز دگر، قول فریبی دارد بستر خالی غم، پر شود از خاطره ها بی تو با یاد دلت، دل چه نصیبی دارد باغ دل خشک شود از غم دلتنگی ها باد پاییزی دل، فکر حبیبی دارد آخر از قصه ی باران، دل من میمیرد درد این فاصله ها، میل طبیبی دارد شمع احساس دلم، چون غزلی پر سوز است به خیالش به دلت، حس قریبی دارد

*****************

پاییز تنهایی راپررنگ تر میکند باد پاییزی یک مشت حسرت تکراری با خودش می آورد... پاییز جان می دهد برای عاشقی کردن برای دوتایی بودن شریک شدن یک چتر زیر نم باران قدم زدن پهلو به پهلو و سکوت و خش خش زرد و نارنجی برگهای چنار... پاییز را سخت میشود تنهایی گذراند...

*****************

بزن باران که حال گریه دارم که می خواهم کنار تو ببارم بزن باران پاییزی زیبا که من هم از تبار نوبهارم!!


*****************

آهای بارون پاییزی کی گفته تو غم انگیزی؟ تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی... داره بارون میاد... کوچه بازم لبریزه...

*****************

دلم جاده های پاییزی و دویدن روی برگ های رنگی و شنیدن خش خش اونا کنار شر شر بارون و قه قه هایی از ته دل و شیطونی و ی دنیا هیجان میخاد...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی