استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دخترهای عاقل + متن

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

تصاویر دخترونه همراه با تکست های آموزنده، دانلود جملات تصویری مختلف بسیار زیبای خاص با موضوع دختر عاقل برای پروفایل، انواع بهترین تصویرهای بامعنی و عکسهایی با متنهای بی نظیر با عنوان زن عاقل واسه متن پروفایل، استیکرهای ویژه، عکسهای معنادار خیلی قشنگ با طرح های عالی راجع به عاقل بودن دختر، طراحی شده ویژه شما عزیزان.


صداقت و راستی در عهد و پیمان و عمل بر آنچه وعده داده شده نمی‌تواند کاری باشد که از عهده انسان‌های فرومایه بربیاید؛ انسان عاقل و متعهد همیشه صادق است و هیچ‌گاه وعده‌ای که می‌داند از توانش خارج است نمی‌دهد.

******************

سرگشته محضیم در این وادی حیرت

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم

******************

اینگونه زندگی کنیم: ساده اما زیبا... مصمم اما بیخیال... متواضع اما سربلند... مهربان اما جدی... سبز اما بی ریا... عاشق اما عاقل

******************

شمعی که نمی سوزد، پروانه نمی خواهد

اشکی که نمی ریزد، سرشانه نمی خواهد

از بند تعلق ها، آزاد و رها باشیم

آن باد وزان دشت، کاشانه نمی خواهد

فرهادم و دلداده، این قصه ی شیرین را

می دانی و می دانم، افسانه نمی خواهد

مهر تو به دل دارم، ای دلبر یک دانه

بی تو دل من هرگز، دردانه نمی خواهد

باید بروم زین جا، من عاشق و مجنونم

این شهر پر از عاقل، دیوانه نمی خواهد

******************

رخ دیوانه ی من با نگهت عاقل بود...

گر نگاه از من دیوانه بگیری چه کنم!؟

******************

دیدى بعضیا یهو تغییر میکنن؟! چون یهو یه چیزایى میفهمن که دیگه نمیتونن اون احمقِ سابق باشن

عاقل میشن...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی