استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دختر باس لاغر باشه + متن

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ

تصاویر همراه با تکست های جذاب دخترونه، دانلود جملات تصویری مختلف بسیار زیبای خاص و فانتزی با موضوع دختر باس لاغر باشه برای پروفایل، انواع بهترین تصویرها با مضامین طنز و امروزی و عکسهای متن دار باحال با عنوان دختر باید لاغر باشه واسه متن پروفایل، مجموعه استیکرهای خوشگل، عکس کارتونی در کنار متنهای بی نظیر، عکسهای خنده دار خیلی قشنگ با طرح های ویژه راجع به دختر باید لاغر باشه، طراحی شده طبق درخواست های شما عزیزان.


بار غم عشق او را گردون ندارد تحمل

کی میتواند کشیدن این پیکر لاغر من

******************

من عقربه ی ساعتم و خسته ی دردم پس کی به تو من میرسم ای ثانیه گردم تا پلک زدم آمدی و رد شدی از من

تو صبر نکردی و منم صبر نکردم تو غیب شدی، غیب شدی، غیب شدی تو

من با خودم و فکر تو در حال نبردم

دنبال تو از زهره و خورشید گذشتم

مانده ست فقط جیب خدا را که بگردم

ای لاغر جذاب جدا بافته ی من

ای کاش بفهمی که من از داغ تو سردم

ین ساعت پر استرس ای کاش بمیرد

وقتی که به تو میرسم ای ثانیه گردم!!!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی