استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل آدم خائن + متن

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ب.ظ

عکس و استاتوس متنوع و جمله عکسهای معنادار و یادداشت های تصویری احساسی، جملات تصویری درخواستی با تیکه های تلخ با عنوان خائن واسه پروفایل، انواع تصاویر با مضمون های آموزنده، تصویرهای نوشته دار بامعنی با موضوع آدمهای خائن برای متن پروفایل، عکسای ناب و کم نظیر و تصاویر تکست دار عالی، تصاویری همراه با متن های خواندنی راجع به خائن بودن، طراحی شده مناسب خواسته های شما عزیزان.


کدامیک خائن تر است

آن کسی که در آغوش تو، میل آغوش دیگری را در سر می پروراند؟! یا آن که صادقانه از به بن بست رسیدن علاقه اش و امیالش، با تو سخن می راند؟!

غیر از این نیست که گاهی شنیدن واقعیت، چنان سخت است که ساده تر می دانیم یک احمق انگاشته شویم!

"مارسل پروست"


****************


خائــــــــن بودن کار راحتیــــــــه ! یه کار سخت تر… مثل وفــــــــــادار بودن رو امتحان کن!

****************

هیچ هم نگران حال من نباش... که گفته مثل تو برایم پیدا نمیشود؟؟؟؟؟!!!! اتفاقا... این روزها... هرچه که زیاد است...خائن...

****************

یادت باشد... هر چیزی یک تاوانی دارد رفیق... و تاوان خیانت... عاشق آدم خائن شدنه...

****************

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته…! مردهای چشم چران، زن های خائن، پسرهای شهوتی، دخترهای پول پرست، پس چه شد؟؟؟ چیدن یک سیب و اینهمه تقاص؟! بیچاره آدم... بیچاره آدمیت...

****************

. . . سایه ها را دوست دارم ... سایه ای دیدم، از یک قاتل سایه ای از یک عاشق و از یک خائن. من سایه ای دیدم از یک بیمار و از یک مؤمن. سایه ها را دوست دارم همه یک رنگ همه یک جور یک طرح... تو مثل سایه ای سایه ها را به خاطر تو دوست دارم فکرت، مثل سایه ای همیشه با من است!

****************

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت صداقت؛ مهربانی؛ زیاد به تو توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر… این روزها هرچه خائن تر باشی، دوست داشتنی تری!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی