استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل نارضایتی از دنیا + متن

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ب.ظ

بهترین عکسهای سفارشی کمتر دیده شده و جمله های غمگین با موضوع نارضایتی از زندگی واسه متن پروفایل، جدیدترین عکسای زیبا، بی نظیرترین تصاویر به روز و تصویرهای نوشته دار فاز غم با عنوان نارضایتی برای پروفایل، طراحی و دانلود عکس و متنهای معنادار، تصاویر عالی همراه با تکست های عاشقانه غم دار و استاتوس های احساسی، جملات تصویری شیک در طرح های خیلی خاص درباره نارضایتی، طراحی مطابق درخواست های شما.


در تمام رابطه ها...!

می تواند وسوسه ای برای تجربه ی شخصی دیگر و رابطه ای دیگر وجود داشته باشد، ما هیچگاه در هیچ رابطه ای راضی نخواهیم ماند... نارضایتی بخشی از زندگی انسان است!

رابطه های طولانی مدت به تعهد و تولید صمیمیت احتیاج دارند. اگر بعد از شنیدنِ هر وسوسه برگردید و دوباره برای رابطه تان تلاش کنید، متوجه می شوید می توانید به نوعی دیگر هیجان را تجربه کنید، شاید رازِ رابطه های صمیمانه ی طولانی در همین است... آگاهی به معمولی بودنِ خودمان و یارمان و دل دادن به آن، آدم های موفق در روابط طولانی سعی می کنند نارضایتی هایشان را ببینند، وسوسه ها را بشنوند و باز هم برای تولید صمیمیت تلاش کنند...

"پونه مقیمی"


******************


بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌های‌شان زنجیر شده‌اند و جرئت ندارند بی‌طرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگی‌شان چیست. بیشتر آدم‌ها همین‌طور زندگی‌شان را بی‌هیچ رضایتی ادامه می‌دهند بدون آن‌که تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه‌ی نارضایتی‌شان کجاست یا بخواهند تغییری در زندگی‌شان ایجاد کنند سر آخر می‌میرند...! 

"پاتریک دیوویت"

******************

دروازه های قلبم را به روی خوبیها می گشایم. پروردگارا تو را سپاس میگویم که قدرت سکوت را به من عیان ساختی، آرامشی که در هر گام بر من پدیدار میشود را سپاسگزارم. خداوندا یاریم کن بر کلامم مسلط باشم و با نارضایتی سکوت نکنم، حرفی را که بر زبان میرانم ناحق و خارج از عدل نباشد آبرویی را بر آب و کاشانه ای بر باد ندهم، بار الها! تو یاریم کن تا با کنایه غبار ناراحتی بر روابطم، و با بی حرمتی چراغ دلی را به خاموشی ننهم، ایزدا، عشق سرمایه هر انسان است، مرا سرمایه دار خوبیها قرار ده.

******************

فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِیلًا / صبر کن، صبرى نیکو ( صبری که در آن شائبه نارضایتی و بی تابی نباشد)

سوره معارج آیه 5



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی