استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل در دلم هستی + متن

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

دانلود به روزترین تصویرهای نوشته دار عاشقانه همراه با تکست های ادبی احساسی با موضوع در دلم هستی برای پروفایل، دانلود انواع تصاویر متن دار جدید و استاتوسهای شاعرانه، بهترین تصویرنوشته های بسیار زیبای پر از حس با عنوان توی دلمی واسه متن پروفایل، انواع جملات تصویری گوناگون جذاب و فانتزی، عکس در کنار متنهای به روز احساسی راجع به در دلِ کسی بودن، طراحی شده مخصوص سلیقه های شما عزیزان.


آنقدر در دلم هستی

که حتی دیگر به ذهنم نمی رسی...!


*******************


تو جانِ منی، عمرِ منی، عشقِ منی، کاش... تا آخر دنیا ز دلم دل نَکنی، کاش... در دستِ تو باشد همه‌ی هستی‌ام ای دوست... ای آنکه به من خویش‌تر از خویشِ منی... کاش... ای کاش به پایان برسد تلخیِ کامم... با تو، تو که شیرین لب و شیرین دهنی... کاش... با من کە چنین عاشقم و دل به تو بستم... روزی نرسد حرفِ جدایی بزنی کاش... اوقاتِ من از شورِ غزلهای دمادم... لبریز شود با تو که شیرین‌سخنی کاش... نزدیک شوی بیشتر از آنچه که باید... تا فاصله‌ام با تو شود پیرهنی کاش...

*******************

همین که هستی برام بسه... در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح و چنان بی تابم که دلم می‌خواهد بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه دورها آوایی است که مرا می‌خواند.

*******************

جان دلم تویی که روزهاست نمیدانم هستی یا رفته ای میدانم که دوستت داشته ام،دارم ،بی وسعت بی حدبی حصر جان دلم لبخند هایت را دوست داشته ام،دارم وآن برق عجیب چشمانت را من دوست داشتن را دوست داشته شدن را با تو کشف کردم من بغض هایم را خنده هایم را باتو فهمیدم درکشان کردم جان دلم... تمام دل تنگی هایم برای توست تمام باران های که درمن میبارد تمام افتاب های که در من طلوع می کند من هنوز، حالا،فردا، از تو بیدارم و میان ادم ها در به در بدنبال عطرت راه میروم جان دلم برایم تمام نشده ای نخواهی شد

*******************

نیمی از دلم را... عشق گرفته... نیم دیگرش را... شعر... امّا تو... نه عشق را می‌شناسی... نه شعر را... از پشت تمام پنجره‌های باز و بسته..‌. جست وجویت می‌کنم... امّا همیشه... در دلم هستی.

*******************

بی قرار تـــــوام و در دل تنگم گــلــه هاست

آآآه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله دوری و عشق

و سکوت تو جواب همه مساله هاست

(فاضل نظری)

*******************

رفیــق لحظه های عاشقــونـه ببر با خود منـو از این زمونـه ببر با خود منو شاید رها شــم از این دنیای بی نام و نشونــه

دلـم تنگـه برای گریه کردن تو رو می خوام که باشی همدم من دلم بی تو نمیخواد این بهارو تویی تنهـاترین تنهـا بهـار مـن

من آرومم چو هستی در کنارم من عاشق تر از این بید و بهارم نذار تنها منو تو این زمونه تو رو من عاشقونه دوست دارم

*******************

نوشتم نامه ای بهر تو ای عطرِ پریشانی

خطوطِ مبهمی از لای به لایِ دستِ لرزانی

که ای آرامشِ پنهـانِ پشـتِ پلـکهای من

معمـایِ دلِ ایـن شـاعرِ در حـال ویـرانی

صدایت را ، نگاهت را ، به این اشعار برگردان

جوابم ده، نگاهی کن، بکش آهی، بده جانی

تو هستی در دلم اما ! کنارم نیستی جانا

تو مثل رازِ شعری ، این میانه سخت پنهانی

پریشانی ، پریشان تر ز ابیاتِ پریشانم

نمی دانم که می مانی کنارم یا نمی مانی!

دلم آهی کشد گاهی تو میدانی و می فهمی

به ظاهر نیستی ! اما میان ، سینه مهمانی

*******************

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت که در این وصف زبان دگری گویا نیست


*******************


در دلم هستی ، من اما در دل تو نیستم در نگاهت عشق هستم؟ یا غریبه؟ چیستم؟ شعرهایم را که یادت هست در وصف تو بود شعرهایم را بیاور "تا بگویم کیستم"...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی