استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل غمی در دل دارم + متن

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

جمله عکسهای غمگین سفارشی، تصویرهای نوشته دار خیلی غمگین، تصاویر درخواستی با تکست های زیبای تیکه دار با عنوان غمی بزرگ در دل دارم مخصوص متن پروفایل، دانلود عکسهای غم دار، یادداشت های تصویری خیلی خاص  و فاز تلخ با موضوع غمی در دل نهان دارم واسه پروفایل، عکس و متن و جملات تصویری سنگین و استاتوس های قشنگ و ناب راجب داشتن غم در دل، طراحی شده مطابق سلیقه های شما.


غمی در دل دارم که خدا می داند

پس خدا قضاوتم کند نه بنده ی خدا...


******************


مردد مانده ام، مترسک وار، میان مزرعه ی آدم ها، لای این همه صورتک، جز قار قار کلاغکی، جیک جیک گنجشکی نمی نوازد، چاهسار گوش را نه دستی بر شانه دارم، و نه عشقی در دل، عشق اندوه بزرگیست تلخ تر از عشق به جهان نیست غمی...

******************

بنال ای نی که من غم دارم امشب نه دلسوز و نه همدم دارم امشب دلم زخم است از دست غم یار هم از غم چشم مرهم دارم امشب همه چیزم زیادی میکند، حیف!!! که یار از این میان کم دارم امشب به امید اینکه گل تا صبحدم هست به مژگان اشک شبنم دارم امشب اگر روئین تنی باشم به همت غمی همتای رستم دارم امشب غم دل با که گویم ''شهریارا'' که محرومش زمحرم دارم امشب

(استاد شهریار)

******************

قول دادم به کسی غیر تو عادت نکنم...

از غم انگیزی این عشق شکایت نکنم...

من به دنبال تو با عقربه ها می چرخم...

عشق یعنی گله از حرکت ساعت نکنم...

عشق یعنی که تو از آن کسی باشی و من عاشقت باشم و احساس حماقت نکنم!

چه غمی بیشتر از این که تو جایی باشی بشود دور و برت باشم و جرات نکنم...

عشق تو از ته دل، عمر مرا نفرین کرد...

بی تو یک روز نیامد که دعایت نکنم!

بی تو باران بزند خیس ترین رهگذرم تا به صد خاطره با چتر خیانت نکنم بی تو با خاطره ات هم سر دعوا دارم...

قول دادم به کسی غیر تو عادت نکنم

******************

چه کسی میداند: چه غمی در دل تنهای من است به سکوتی که بر لب ها دارم زوزه سرد خزان میخندد

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی