استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل یاد گرفتم + متن

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ

تصویرهای نوشته دار با نکته های آموزنده و استاتوس های بامعنی با موضوع یاد گرفتم که ...، جمله عکس های متنوع همراه تیکه های خیلی زیبا، جملات تصویری ویژه و عکسای جالب راجب یاد گرفتن مخصوص متن پروفایل، تصاویر و تکست های درخواستی و متنهای محشر، یادداشت های تصویری معنادار عالی درباره یاد گرفتم تنها باشم واسه پروفایل، طراحی شده مناسب خواسته های شما عزیزان.


یاد گرفتم خوشحال باشم

فقط واسه دل خودم زندگی کنم...

اما نمیشه...!

بعضی وقتا از لاک قوی بودن و وانمود کردن درمیام...

نمیشه...

بعضی وقتا زورم به این سرنوشت لعنتی نمیرسه...


*******************



من از تو یاد گرفتم تمام زندگیمو حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو

*******************

یاد گرفتم این بار که دستانم یخ کرد، دستان کسی را نگیرم! جیب هایم مطمئن ترند. دنیا رو می بینی؟ حرف حرف میاره، پول پول میاره، خواب خواب میاره. ولی محبت، خیانت میاره! کاش همه میدانستن دل بستن به کلاغی که دل دارد، بهتر است از طاوسی که زیبایی دارد!! کاش میشد انگشت را تا ته حلق فرو کرد و بعضی دلبستگی ها را یکجا بالا آورد!وفاداری آدم ها رو زمان اثبات می کنه نه #زبان زندگى به من آموخت: که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست این جمله رو هرگز فراموش نکن: برای دوستت دارم بعضی ها؛ #مرسی هم زیاد است!!

*******************

کم کم یواش یواش ب ی گوشه میخزم میرم ی کنج اتاقم میشینم موهامو دس میکشم فندکمو دس میکشم سیگارمو نوازش میکنم ازوم میزارم رو لبام با فندکم روشنش میکنم اون پای من میسوزه منم یاد گرفتم ک کسی پام بشوزه نفشمم براش بدم اروم ی اهنگ میزارم کم کم گریه میکنم خالی نمیشم تو دیوار میکوبم شاید خالی شم بازم نمیشم میرم تو وان میرم زیر آب نفسم میره دیه نمیاد دیه بالا نمیام و بعد زندگی من پایان میابد

*******************

یــــاد گرفــتـم خــوب بـــــــودن زیـــادی دل نمیبـــــــــره دل میـــــزنــــه

*******************

کم کم یاد گرفتم ! با آدمها... همانگونه باشم، که هستند...! همانقدر... خـــوب... گـــــــرم... مهـــــربان... و گاهی همانقدر... بـــد... ســــرد... تلـــــــــخ

*******************

یچیزی که درمورد آدم ها یاد گرفتم... اگه یه بار کاری رو انجام بدن، دوباره هم انجامش میدن.

*******************

همه چی رو یاد گرفتم... یاد گرفتم که دیگه عاشق نشم... یاد گرفتم که دیگه دل به کسی نبندم ومهم تر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم... اما هنوز یه چیز رو یاد نگرفتم که چگونه برای همیشه خاطراتت رو از صفحه ی دلم پاک کنم؟ و نمی خوام هیچ وقت یاد بگیرم...

*******************

یـــآد گـــرفتم تنها... باشم... خوردم زمین تنها... پاشم...

*******************

آموختم از بید که در باد برقصم

در اوج پریشانی خود شاد برقصم

از سایه ی شمشاد چنین یاد گرفتم

در ماتم هر سرو که افتاد برقصم

شیرین من! این گونه مرا ساده مپندار

بگذار که چون تیشه ی فرهاد برقصم

از روز ازل با دل بی حوصله بستم

عهدی که، فلک هر چه به من داد برقصم.....

*******************

من یاد گرفتم تک باشم
اینجانب هیچ نسخه ی دیگری ندارد...



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی