استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل پرهیزگار بودن + متن

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

مجموعه ی جدید از انواع جملات تصویری ادبی زیبا و سفارشی با عنوان پرهیزگاری برای پروفایل، عکس تکست دار بامعنی و یادداشت های تصویری ناب با موضوع پرهیزکار بودن واسه متن پروفایل، تصویرهای نوشته دار و جمله عکسهای عارفانه ی به روز، عکس همراه با تکست جالب، تصاویر دیدنی همراه با متنهای آموزنده راجع به آدم های پرهیزگار طراحی شده مطابق سلیقه های شما عزیزان.


وَ العاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ

و عاقبت (نیک) برای پرهیزگاران است.


*****************


از امام پرسید دخترم بزرگ شده چه کنم؟ فرمود: دخترت را به جوان پرهیزگار مؤمن بده!! چرا؟ چون یا او را دوست دارد یا ندارد... اگر دوستش داشته باشد، احترامش کند و عزیزش بدارد اگر دوستش نداشته باشد به او ستم نمی کند و آزارش نمی دهد و ضایعش نمی کند چون خدا را بلای سر خود می بیند بترس از آن که از خدا نمی ترسد.

*****************

سوگند به نفس و آن کس که آن را درست کرد سپس پلیدکارى و پرهیزگارى‏اش را به آن الهام کرد که هر کس آن را پاک گردانید قطعا رستگار شد و هر که آلوده‏ اش ساخت قطعا درباخت

شمس آیه ۷-۱۰

*****************

امام حسن(ع): شما را به پرهیزگارى و ترس از خدا و ادامه تفکّر و اندیشه سفارش مى کنم، زیرا که تفکّر و اندیشه، پدر و مادر تمام خیرات است.

*****************

و زندگى دنیـا جـز بـازى و سرگرمـى نیسـت و قـطـعـاً ســراى آخــرت بـراى کـسـانــى کـه پــرهـیـــزگــارى مــى‏ کـنـنــد بـهــتــر اســـت آیـا نمـى ‏انـدیـشیـد؟!

﴿الأنـعـــام ۳۲﴾

*****************

راه شناختِ دوست و دشمن:

اگر به شما خوشى رسد آنان را بدحال می کند و اگر به شما گزندى رسد بدان شاد می شوند و اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید نیرنگشان هیچ زیانى به شما نمی رساند.

*****************

کاش شوی گُل تو سخنرانِ من

من سر و پا گوش به فرمانِ زن

کاش شوی گل تو خداوندگار

تا شومت بنده ی پرهیزگار

کاش شوی گل تو کمی مادرم

دست؛ بغل، مو، بشوی خواهرم

کاش شوی گل تو همه هست و بود

من بشوم قافیه ات در سرود

(امیر گوکه)

*****************

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ الْمُتَّقِینَ فِی جَنَّاتٍ وَ عُیُونٍ ﴿۴۵﴾

بى‏ گمان پرهیزگاران در باغها و چشمه‏ سارانند

*****************

ای انسان: هرگاه نفست تو را به گناه دعوت کرد، با این آیه با نفست گفتگویی لطیف انجام بده قُلْ‌ أَ ذٰلِکَ‌ خَیْرٌ أَمْ‌ جَنَّةُالْخُلْدِالَّتِی‌ وُعِدَ الْمُتَّقُونَ‌ بگو:«آیا این[عقوبت] بهتر است یا بهشت جاویدانی که به پرهیزگاران وعده داده شده؟

(فرقان / 15)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی