استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل اگه ازم خوشت نمیاد + متن

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

شاهد هستید یادداشت های تصویری با تیکه های سنگین بی نظیر، جمله عکسهای به روز طعنه دار باحال، عکس نوشته های مغرورانه، متن های متنوع با موضوع از من خوشت نمیاد برای متن پروفایل، استیکرهای جدید، تصاویر فوق العاده زیبا همراه با تکست های معنادار و ناب، جملات تصویری کنایه دار محشر و تصویرهای نوشته دار بامعنی با عنوان اگه از من خوشت نمیاد واسه پروفایل، طراحی شده برای شما عزیزان. 


تصاویر از من خوشت نمیاد


من همینم

هیچکس نگفته مجبوری از من خوشت بیاد!


عکس از من خوشت نمیاد 


اگه از اخلاقم خوشت نمیاد

مشکل خودته

من که خیلی حال میکنم با خودم


 عکس پروفایل از من خوشت نمیاد


از ما خوشت نمیاد؟! یه نقشه بگیـر، یه ماشیـن جور کن، برو به جهـنـــم... سفر خوبـی داشته باشـی:)))


عکس نوشته از من خوشت نمیاد


امروز از اون روزاس... از اون روزایی که فقط باید بگذره ... از اون روزا که یه عالمه سخته ولی راهی جز سکوت ندارم. خدایا! من صبر میکنم، دردامو تحمل میکنم در عوض توام منو تحمل کن. اصن آش کشک خالتم بخوری پاتم نخوری پاتم... میدونم خوشت ازم نمیاد ولی چاره ای نیست... همینه که هست... بعععععله


******************* 


بــــــــــه بعضیا باس گفت... اگــــــــه از من خوشت نمیاد... به درک... چون من جوری رفتار نمیکنم... کـه تو خوشت بیاد...


*******************


اگـه از مـن خـوشت نمیـاد مـهـم نیـســت چــون مـن اصـلا جـوری رفـتـار نمـیـکنم کـه هـرکســی خـوشش بیـاد


******************* 


از من خوشت نمیاد؟!

مهم نیست!

من هر روز صبح بیدار نمیشم که تو رو تحت تأثیر قرار بدم!

من فقط به اهداف و خواسته هام فکر میکنم...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی