استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل فال گرفتم + متن

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ق.ظ

مجموعه عکس نوشته های احساس و جمله عکسهای سفارشی پراحساس و یادداشت های تصویری ادبی و شعرهای درخواستی با عنوان فال گرفتم واسه پروفایل، گالری تصویرهای نوشته دار به روز و تکست های عاشقانه و غمناک، جملات تصویری خیلی خاص با موضوع فال می گیرم برای متن پروفایل، عکسای متن دار فوق العاده ناب همراه با استاتوس های بی نظیر درباره فال گرفتن، طراحی شده مناسب برای خواسته های شما عزیزان.


عکس پروفایل فال گرفتن

 

اما کم و بسیار! چه یک بار چه صد بار

تسبیح تو ای شیخ رسیده است به تکرار

سنگی سر خود را به سر سنگ دگر زد

صد مرتبه بردار سر از سجده و بگذار

از فلسفه تا سفسطه یک عمر دویدیم

آخر نه به اقرار رسیدیم نه به انکار

در وقت قنوتم به کف آیینه گرفتم

جز رنگ ریا هیچ نمانده است به رخسار

تنهایی خود را به چهار آینه دیدم

بیزارم، بیزارم، بیزارم، بیزار

ای عشق مگر پاسخ این فال تو باشی

مشت همه را بازکن، ای کاشف اسرار



عکس درباره فال گرفتن


 

درد سر، بین گذر، چند نفر، یک مادر شده هر قافیه ام یک غزل درد آور ای که از کوچه ی شهر پدرت می گذری امنیت نیست از این کوچه سریع تر بگذر دیشب از داغ شما فال گرفتم، آمد: دوش می آمد و رخساره... نگویم بهتر! من به هر کوچه ی خاکی که قدم بگذارم، نا خود آگاه به یاد تو می افتم مادر چه شده، قافیه ها باز به جوش آمده اند: دم در، فضه خبر، مادر و در، محسن پر!

(کاظم بهمنی)


تصاویر فال گرفتن

 

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن...

یه عالمه کلافه بودم یه عالمه نخوابیده بودم یه عالمه با خودم درگیر بودم...

فال گرفتم از نوع حافظیش جوابم این شد...

 

عکس متن دار فال گرفتن

 

حافظ هم از من کلافه است!

بس که آمدنت را فال گرفتم

 

عکس نوشته فال گرفتن

 

قهوه مینوشم و با فنجانش فال دیدار تو را میگیرم

قهوه ی دوری چشمان تو را رو به تنهایی تلخ

پی شیرینی آغوش تو من می نوشم...

امشب اما دل فنجان خالیست...

جای این هیچ پر از بودن توست رو به آغوش نگاهم...

قهوه هایم باشد سهم نوشیدن تو...

فال دیدار نگاهت دل فنجان مرا راضی کرد...

 

 *******************

 

تمام شب با خودش مرا برد این فال آخر، که گم شدی در ته فنجان و من هر بار به امید پیدا کردنت در همه ی فنجان ها فال میگیرم.

 

*******************


 

فال میخواهم بگیرم میشود نیت کنی

میشود با این غزل احساس سنخیت کنی

کاش شاعر میشدم مضمون شعرم میشدی

قوه ی شعر مرا درگیر فعلیت کنی

منطق لبهای تو شد علت اشعار من

میشود با بوسه ای اثبات علیت کنی

طبع من گرم است عشق من ندارد حد و مرز

تو زرنگی میشود آن را مدیریت کنی

شعر من بی تو اهمیت ندارد نازنین

یک نظر کن تا غزل را پر اهمیت کنی

عذر میخواهم حواسم چند بیتی پرت شد

فال میگیرم دوباره میشود نیت کنی...

 

*******************


 

هنوزم عیدها برایت فال میگیرم...

بیچاره حافظ نمیداند تو با کس دیگری رفته ای...

مدام دلداری ام میدهد...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی