استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل یه جوری عاشقت میشم + متن

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ

دانلود عکسهای متنوع و بهترین تصاویر سفارشی عاشقانه و عکس نوشته های احساسی فوق العاده زیبا با عنوان دارم عاشقت میشم واسه متن پروفایل، مجموعه استیکرها و عکسهای متن دار به روز غمناک، جمله عکسهای خیلی خاص پراحساس درباره عاشقت میشم دوباره برای پروفایل، یادداشت های تصویری دختر و پسری عاشقانه و تکست های جذاب، جملات تصویری دخترونه با موضوع عاشقت میشم، طراحی شده مطابق درخواست های شما عزیزان.


عکس عاشقت میشم


من یِجوری عاشقت میشم که همه دنیا بخوان هر روز جای تو باشن...


عکس متن دار عاشقت میشم


وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم...تو دیوووووووووووووووونه نیستی ببینی من دیوووووووووووووووونه عاشقت میشم!


 عکس پروفایل عاشقت میشم


تو نیستی و من بعد تو هر سال پاییز میشه، عاشقت میشم!


تصاویر عاشقت میشم


حس میکنم با تو دیوونگی خوبه بی خوابی و عادت این زندگی خوبه وقتی حواسم نیست آروم بیا پیشم وقتی حواست نیست باز عاشقت میشم وقتی حواست نیست چه دیدنی میشی


******************


میگم عشق تو هم تکراری و کهنست

میگی از نو دوباره عاشقت میشم

میگم میترسم از دریای عشق تو

میگی عیبی نداره قایقت میشم

بهونه های من کم نیست کسی رو جز تو یادم نیست


******************


دنیا رو دنبال تو میگردم عاشقت میمونم باز دل به تو میبندم بیا کنارم باتو من آروم میشم دستات تو دستامه از ته دل میخندم


******************


خدای زیبای من... به گمانم دارم عاشقت میشم... آخه امروز بی هیچ بهانه ای دلم برات تنگ شد... پیش خودمان بماند فقط دل من نه... فکرکنم دل چشمانم بیشتر برات تنگ شده باشد... خودم دیدم که پنهانی برات گریه میکردن...


******************


نموندی پیشم عیب نداره تنها میشم

دوباره عاشقت نمیشم منم دیوونه میشم

یادته دیشب زدی آتیشم، کارات با تیشه زد به ریشم

تو جنسه سنگیو من شیشم

یادته گفتی میمونی پیشم

نگفتی بعد تو چی میشم

هه دیوونه میشم، خسته میشم از آدما فراری میشم

زود عصبی میشم هه بخند به ریشم

یادته دیشب زدی آتیشم هنوز تو خستگیشم

نباید باهات قاطی شم

نه آدم نمیشم میخوام دوباره باشی پیشم

آواره میشم بری دیوونه میشم

یادته گفتی میمونی پیشم

نگفتی بعد تو چی میشم ،هه دیوونه میشم...


******************


اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمی کنی حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمی کنی دلتنگ تر میشم ولی نشنیده میگیری منو هنوز همه حال تو رو از من فقط میپرسنو


******************

 

خیس میشم با تو هر شب

زیر بارونی که نیست

دستتو محکم گرفتم

تو خیابونی که نیست

باشم و عاشق نباشم

کار آسونی که نیست

عاشقت میشم دوباره

عاشق اونی که نیست...


 ******************


اونایی که میگن آدم تو زندگیش فقط یه بار عاشق میشه دروغ میگن، من هر بار که میبینمت دوباره عاشقت میشم :)


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی