استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل آروم جونم تویی

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

عکس نوشته زیبا و عاشقانه ی تو آروم جونمی طراحی شده برای پروفایل ، تصاویر و استیکرهای تلگرامی تاب و جذاب تو تنها آرام جان من هستی.

دلم میخواد... مال من شی شب کنارم آروم خوابیده باشی... بعد نصف شب پاشم بیدارت کنم بگم خوابم نمیبره... توهم بااون چشمای مردونه خوابالوت بگی: بکپ دیگه توله.. من کلی نق بزنم^_^ بعد پاشی بابالشت بیوفتی به جونم بعدم کلی قلقلکم بدی... محکم بغلت کنم صورتمو بین دو تا دستات بگیری و بگی: تووروجکه منی! اونوقته که آروم سرمو میزارم روی سینه هات وتو باموهام بازی میکنی تا خوابم ببره... آخ که چقدر اونروزو میخوام... اونروز دیگه تو فقط مال منی ماله خوده خودم...

 

 

مادر یعنی زندگی ، مادر یعنی عشق ، مادر یعنی مهر ، مادر یعنی اون فرشته ای که با اشکت  ، اشک میریزه ، با خنده هات می خنده ، مادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر لبخندت ، زندگی میکنه ، مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت و به تو میگه ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم... مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی

 

 

نزار تنها بمونم بیا اروم جونم...

مطلب های مرتبط:

عکس متن دار آرام جانم با جملات کوتاه

عکس نوشته با تو آرومم برای پروفایل

عکس نوشته کنارت آرومم + متن پروفایل

 

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی