استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل به خودت بیا + متن

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ

مجموعه بهترین جمله عکسهای آموزنده فوق العاده زیبا و عکس نوشته های آموزنده، تصویرهای جمله دار با نکته های خواندنی و تکست های انرژی دار در مورد به خودت بیا برای پروفایل، دانلود یادداشت های تصویری مثبت با عنوان به خودت بیا جملات تصویری بی نظیر در طرح های دیده نشده و استاتوس های محشر و خیلی قشنگ با موضوع به خودت بیا واسه متن پروفایل، تهیه شده مطابق درخواست های شما طبق درخواست های شما بزرگواران.



به خودت بیا تا به پُستت گرگ نخورده


*******************


به خودت بیا،

تو یه خدایی داری

که نمیذاره هیچکس اذیتت کنه

فقط به اون دل ببند...


عکس به خودت بیا


به ما که نیامدی،

لااقل به خودت بیا...!


*******************


باشه من به تو نمیام… اما تو به خودت بیا


*******************


- دلم واسش تنگ شده ولی خیلی بد دلمو شکوند

+ تو هم بگو گور بابای پسره به خودت بیا یذره

- ولی اون دوست پسر من بود٬ اون روز و شب من بود

+ فراموشش کن عین یه آلزایمریییییی


*******************


به خودت بیا... هرازگاهی خودت را هَرَس کن، شاخه های اضافی را بزن، پای تمام شاخه بریده هایت بایست، تمام سختی‌هایت، دردهایت، خاطرات بَدت را باغبانی کن. سَبُک کن فکرت را از هرچه آزارت می‌دهد...


******************* 


اومد چند ضربه به شیشه ماشین زد با دست اشاره کردم بره پی کارش... یک دفعه نگاهم به قیافه اش افتاد پسری با موهایِ فرفری و قیافه ای با مزه! نا خود آگاه خنده ام گرفت، گفت عمو جون پسر داری؟ بیا واسش بادکنک بگیر. خیلی خوشحال میشه بخدا. هیچی مثل شاد کردن دل بچه نیست! اینو با بغض گفت... دو تا خریدم. یکی رو دادم به خودش. گفتم: بیا اینم واسه خودت. تو هم بازی کن... گفت: عمو دستت درد نکنه. بادکنک زیاد دارم . من بابا ندارم! چراغ سبز شد، در راه بادکنک را باد کردم و من ترکیدم!

(شاهین شیخ الاسلامی)


*******************


ای دل بیچاره... از خواب غفلت بیدار شو، مگر نشنیدی که با کمال وقاحت گفت: دیگه عشقی بینمون نیست و مثل قبل دوستت ندارم! به خودت بیا و به دنبال عذر و بهانه اش نگرد...!!!


*******************


اردیبهشت جان به خودت بیا... این باران ها برای هوای تو نیست... تو بوی عاشقی می دهی نه دلتنگی...!

(حسین رمضانی)


*******************


به خودت بیا

بچه که بودم، فکر میکردم پدر و مادر مثل ساعت شنی اند... تمام ک بشوند، برشون میگردونی و از نو شروع میکنی! بعدها فهمیدم پدرو مادر مثل مدادرنگی اند... دنیایت را رنگ میکنند و کوچک میشوند تا زندگیت را زیبا کنند... کاش زودتر کسی راستش را به من گفته بود پدر و مادرها مثل قند میمانند... چای زندگیت را که شیرین بکنند خودشان تمام میشوند.....


عکس پروفایل به خودت بیا


گاهی از خودت بیرون بیا... و خودت را نظاره گر باش اگر از خودت بیرون بیایی بهتر می توانی نقاط قدرت و ضعف خود را بشناسی شناخت این نقاط تو را به رهایی نزدیکتر می کند


*******************


بی تو به پوچی می رسم راهی به قلبت باز کن پیوند های کهنه را بشکن ز نو آغاز کن دارم صدایت می زنم ، در انتظار پاسخم اینقدر سرد و خشک نه ! گاهی برایم ناز کن من قانعم بی معجزه اما نه این انصاف نیست شک میکنم در بودنت حالا بیا اعجاز کن بیزارم از دلمردگی ، از این نُت افسردگی آهنگی از شور خودت در پرده های ساز کن چیزی بگو اینجا کسی غیر از من و حس تو نیست یکبار گفتی عاشقی ، این عشق را ابراز کن هم خنده هم آهم تویی، چاهم ولی ماهم تویی یا پل بزن تا آسمان یا تا دلم پرواز کن


*******************


روى لبخندت مکث کن... چند ثانیه فقط بیا جاى من و زل بزن به خودت... میبینى؟ عجیب دیوانه میکند آدم را


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


  • سلام، میشه سایت مشخصات همسر رو زودتر اپدیت کنین؟ خیلی ممنون
  • سلام میتونم ازاین تصاویر برای عکس اینستام استفاده کنم؟؟؟راضی هستید
    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم مشکلی نیست. عکس ها برای شما کاربران هستش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی