استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل فقط عاشق خودت باش + متن

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

تصاویر بی نظیر دخترانه و پسرانه همراه با تکست های احساسی و عکس نوشته های کارتونی مغرورانه، عکس با متن خاص و جدید آموزنده، جملات تصویری بسیار زیبای معنادار بی نظیر راجع به عاشق خود بودن برای پروفایل، مجموعه مختلف و عالی از انواع عکس متن دار امروزی و ناب، تصویرنوشته های سفارشی و مطالب خوندنی جالب با موضوع عاشق خودت باش واسه متن پروفایل، جمله عکس های دیده نشده و تصویرهای نوشته دار بامعنی با عنوان عاشق خودت باش...، طراحی شده مطابق با درخواست های شما عزیزان در همین سایت.



بیشتر از هر کسی عاشق خودت باش،

نگذار هیچ کس وارد امپراطوری درونت شود،

مگر اینکه با عشق آمده باشد.


دانلود عکس عاشق خودت باش


وقتی عاشق یکی میشی

هر کاری واسش میکنی، درسته؟

پس چرا عاشق خودت نشی؟


عکس متن دار عاشق خودت باش


عاشق خودت باش، لبخند بزن

به خودت برس نه یکی که چهار روز دیگه میره

خودت مگه چشه؟


*********************


مراقب خودت باش. شاید به جایی برسی که دور و برتو نگاه کنی ببینی فقط خودتی و خودت. خیلی حواست به خودت باشه عاشق خودت باش...


عکس و متن عاشق خودت باش


دیوانه و دلبسته ی اقبال خودت باش سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری راضی به همین چند قلم مال خودت باش دنبال کسی باش که دنبال تو باشد اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش پرواز قشنگ است ولی بی غم ومنت منت نکش از غیر وپر وبال خودت باش صدسال اگر زنده بمانی گذرانی پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش!


*********************


وقتی آدما به هیچ صراطی مستقیم نیستن تو هم یه جوری باش که نه محبت زیادیت بزنه زیر دلشون نه نامهربونیت بشینه تو ذهنشون. عاشق شو اما عاشق چیزای قشنگ. دلتو یه جا اسیر نکن. عشق، که فقط عشق زن و مرد نیست. دور و برتو خوب نگاه کنی می‌بینی خیلی چیزا هست واسه دوست داشتن. فقط یادت باشه همیشه مغزتو با دلت تنظیم کن. خودتو با خودت نه با هیچ‌کس که اگه غیر از این باشه بازم یه جای کار می‌لنگه! اگه حواست به خودت باشه، قدر خودتو بدونی، همیشه خوشحالیو خوشبخت!


*********************


بیشتر از هرکسی… خودت را دوست داشته باش! جوری که هر کجا نشسته ای … هر جا که می روی…. در هر کاری که میکنی… خــــــــودت حضور داشته باشد ، یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد… اما خالــــــی از تکبــــر، حسادت، ریــــــا… باور کن تا عاشق خودت نباشی... عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی... و هیچ کس هم... عاشقت نمیشود!


*********************


قهوه ی زندگی با قند عشق شیرین می شود... حال، عاشق هر کس که باشی... اوّل عاشق خودت باش که منحصر به فردی... دنیا، نه تو را داشته و نه خواهد داشت ، فقط، اکنون چون تویی دارد... خودت را که عاشق شوی، عاشق دیگران بودن سهل است... آن گاه قصد کن که عاشق والدینت شوی... سپس به دوستان و آشنایان عشق بورز... و بعد... همه ی مخلوقات... و آخر... خوب که تمرین عشق کردی و شاکر شدی که عاشق هستی و شیرینی عشق را می چشی، قامت ببند و نیّت کن برای نماز  عشق به کردگار...


عکس پروفایل عاشق خودت باش


عاشق که میشوی مواظب خودت باش! شبهای باقیمانده عمرت به این سادگیها صبح نخواهد شد...


عکس عاشق خودت باش


عاشق خودت باش

عاشق نشی که میسوزی...


تصاویر عاشق خودت باش


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی